fredag 8. mai 2009

Soverom in progress

Takk for gratulasjonene jeg har fått ifm med graviditeten:)

Tidligere i våres begynte vi på nytt soverom. To tidligere rom ble slått sammen slik at vi kunne få et deilig stort "masterrom". Det er luskus å kunne trekke seg tilbake på et romslig soverom. Og så deilig å ha plass til å kunne gå ut av snegen på begge sider.
Tapetprøver i dungevis ble gjennomgått. Mannen ville ha blått soverom og det ble litt færre prøver. Vi landet til slutt på denne småblomstrede tapeten. Litt sånn engelsk country stil.

Fargehandleren laget en farge på bakgrunn av tapeten. Den var jeg ikke fornøyd med. Den ble for grønn og for mørk. Så jeg fant et spann med hvitmaling og hellte oppi. Og Voila!! Heldigvis var det akkurat nok:) Har et halvt syltetøyglass igjen, hvis jeg må flikke noen steder.

Den flotte sledesengen vår er på plass, og kommer endelig til sin rett stor som den er.


Stæsj er på vei inn. Men en god del gjenstår enda. Fine gardiner, rett oppheng, få på plass garderobene. Få lys i lysekronen...
Men det kommer etterhvert..

Ha en god helg juenter:)

8 kommentarer:

  1. Så fint det blir:) Også hatr du to ting jeg øsnker meg; sledeseng og bebis;) GRATULERER!!!!!

    SvarSlett
  2. nydelig fargevalg og helskjønn tapet, glder meg til å se alt stæsjet og kanskje masterbedden også:) Gratulerer så masse med en liten i magen, herlig tid i vente:) ønsker deg en nydelig helg:) klem monica

    SvarSlett
  3. Nydelig sval farge så soverommet. Knall tøff seng, eller det jeg ser av den ;)
    Deilig med et stort soverom, det har vi også, men der er det ting på gang.....

    Ha en super dag ;)

    SvarSlett
  4. Heisann...
    Så koselig det blir hos dere... nydelig farge...
    spennede tider også...

    Ha en super kveld og uke...

    SvarSlett
  5. Jeg måtte nikke enig her nå jeg leste at det er deilig å ha plass til å gå ut av sengen på begge sider! HAr bodd flere steder der vi ikke har kunne gjøre det, og jeg er jammen glad vi ikke har det så trangt lenger! Forstår godt følelsen kan man si ;) Tapeten likte jeg veldig godt, så delikat i både mønster og farge! Må si du var tøff som bare helte opi et spann med hvitmaling, og vips der hadde du rette fargen! ;) Gleder meg til å følge med videre!
    Klem fra Beth

    SvarSlett
  6. Nydelig farge på soverommet deres!

    Kos deg med graviditeten..
    klem

    SvarSlett
  7. Vi skal rive hele taket, så vi MÅTTE tømme der oppe. Og hurra for det. Bortsett fra at hagen ser jævlig ut (vi kastet søppel ut av verandadøra mens vi sorterte ;P) og at det står en del i kjellergangen, som for en uke siden var helt strøken! *bah*

    Gleder meg til å lage barnerom jeg også. Vi skal lage til ei på 9 (som nå sover i kjellerstua) og til ei på nesten 11 mnd, som sover hos oss. Gleder meg til å "få henne ut"... *ler*

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  8. Hei hei. Det blir jo kjempe fint. Gratulere med graviditeten. Kos deg så mye framover. Spennende tid i vente ja. Ha en kjempe fin helg. Klem klem

    SvarSlett

jul