lørdag 21. april 2012

Prosjekt spisestue

Idag har det vært helt fanstastisk vær i vest. Gradestokken nådde nesten 16 grader.
Når mini sovnet til formiddagsluren, var det bare å hive ut stoler og pusse i vei.
Disse stolene havnet også hit via Finn.


 Jeg så en annonse på finn, sendte en mail, og vips fikk jeg svar. Av en kompis av mannen! Det var hans sambos møbler, som hun hadde arvet etter besteforeldrene. Ville vi ha de? ja han hadde bil og henger. Selv om de skulle selges egentlig endte vi opp med "nye" møbler gratis og tilkjørt. Men han fikk en heller usaunn gave med seg hjem som takk:)


Siden det overhodet ikke er sannsynlig at han leser bloggen, kan jeg si det. De var nasty..
Jeg malte de hvite. Det ble ikke pent. Malingen altså. Så ble de stående. Nå er jeg igang igjen.


Herlig! Ingen vår uten sol i an siktet og pussepapir i hånden....:)

1 kommentar:

  1. Så spennende prosjekt! Formen på stolene er jo lekker, så jeg gleder meg til å se mere. :)
    Magisk mandag og underbar uke ønskes deg. ;)
    P.S Har et blogglotteri (med en veldig fin premie) gående hos meg nå. Gøy hvis du vil delta!

    SvarSlett

jul