tirsdag 7. desember 2010

Julesofa

Hvitt og lekkert sa du?? Ikke helt det her nei... Vel, julen er ikke kommet helt på plass enda siden vi driver og maler. Men altså: i år har vi vært så tøffe at vi har kjøpt rødt trekk.. Dette har vært mannens ide faktisk. Han ba om det ifjor også, men da var Ikea utsolgt. I år, når trekkene var på halv pris en periode, var det bare til å kjøre ut og kjøpe..

Sofaen ble ganske fin faktisk. Men siden den er flankert av malingespann og ledninger i salig kaos, nøyer jeg med ikeabilde idag.. Har også stolen under, men i hvitt. Likte det røde trekket litt, men passet ikke helt til julepynten likevel..

Hva sier dere om rød sofa, kul til jul eller too much???

3 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg synes det var kjempefint med rød sofa.
    Ser du har handlet på h&m,må sjekk ut sidene deres jeg også.Likte så godt de linfargede putene med rødt på.
    Så koselig at du besøkte bloggen min.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Hei på deg...

    Syntes det ser flott ut med rød sofa! Har selv en rød stol i stuen, syntes det er en herlig fargeklatt:))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Synes det er fint med rødt jeg, spesielt til jul. Vi var også å kjøpte nye trekk nå når de var på halv pris, ble offwhite her hos oss:)
    Skal sende med et par støvler jeg;)
    Kos dere og nyt førjulstiden, her har vi en med feber, en som spyr og en som hoster!

    SvarSlett

jul