tirsdag 2. november 2010

Jul hos Hennes og Mauritz Home




Jeg digger mange av produktene til Hennes og Mauritz.. Når de begynte med Home produktene ble jeg kjempeglad.. Nå ser jeg at de er kommet med juleproduktene de også. Tadda!!

Jeg synes denne røde tradisjonelle stilen er så koselig og herlig. Den ber meg likosm om å krølle meg opp i sofaen med gløgg og en god bok...

Ha alle julegavene, ferdig eller under produskjon i denne sekken ved siden av meg i sofaen...


Mens far gjerne tar oppvasken med denne.. Den kan faktisk få lov til å bare henge på pynt også:)

Foto er lånt fra HM.
Se mer på: HM

5 kommentarer:

  1. Heisann T:)

    Så herlig lille Leah er , gratulerer med overstått, utrolig hvor fort tiden går ja;)
    Fikk katalogen fra HM i går, var en del som falt i smak, bla det kjøkkenhåndkle som du viser, snart jul;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei! Så mye fantastisk fint dem har nå ja. Bare å handle inn til jul nå, hehe. Kjempe fin serie syns jeg. Lykke til med handlingen, og venter spent på bilder etter hvert! Ha en kjempe fin uke! :)

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint ja. Ha ein fin kveld. Klem.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye du er vinneren inne hos meg :)

    SvarSlett
  5. Hei, prøver igjen jeg. Du vant gavekort på 300kr inne hos meg. Sender du meg en mail så sender jeg deg rabattkoden.

    Paalandet@live.no

    SvarSlett

jul