tirsdag 19. oktober 2010

Julekulebok? Billigere og gratis frakt...

Arne Og Carlos sin julekulebok går som en farsott i bloggeverden.. Dette var også ukens bok hos hobbyklubben til kr 261,- Har selv lyst å pynte med noen sånne hjemmestrikkede julekuler:)


Tenkte egentlig jeg skulle avvente litt, for det er vel grenser for hvor mange julebøker man kan ha. Selv om det var litt kult med en egen julekulebok hi hi..

MEN: så tikket det inn en mail fra bokkilden.no om 2 for 1..
Og jeg, jeg er en "sucker" for sånne tilbud.. Så da havnet den, sammen med "gratis" perlebok i kassen. I tillegg fikk jeg med meg noen flere bøker, både til meg selv og til å gi bort i julegaver. OG gratis frakt ut måneden...
Så egentlig kan jeg jo klappe meg selv på skulderen for å ha kjøpt nok en julegave, eller??

1 kommentar:

  1. Heisan!
    Takk for koselig kommentar hos meg! Det er jo gjerne sånn man "ramler" bort i nye blogger, man hopper fra den ene til den andre på en bloggerunde :D
    Denne julekuleboken stod jeg med i hånden på bokhandelen for litt siden, men kjøpte den ikke..
    Kanskje jeg må gjøre det alikevel;)
    Ha en fin søndag da!
    klem Laila

    SvarSlett

jul