torsdag 7. oktober 2010

En loppehagegruppe til begjær eller besvær???

Denne hagegruppen skulle på dynga...
Men da var jeg snar. Jeg snudde meg rundt og etter å ha troppet opp på døren deres med en flaske vin var den min:)
De fleste mente jeg var sinnsyk som skulle pusse den opp.
De hadde jo tross alt nye på plantasjen?????

Men jeg pusset og pusset og pusset... Og malte den i en nydelig turkisfarge...


Stolene i en herlig lysegrønnlimeaktig farge....


Og satt meg tilbake med en pute i ryggen og nøt sommerhelgen...

(At benken knakk er en annen historie...)


Og sånn så det ut når jeg overtok....... Klart jeg måte forbarme meg over dette....

5 kommentarer:

  1. Hei! Lenge siden jeg har vært innom bloggen din også nå. Så fin terassen deres vart da. Og fine hagemøbler du har pusset og malt. Du er tolmodig syns jeg som pusset så lenge på det også male etterpå. Men vart jo helt nydelig da! Bra du fikk takk i det før de reiste med det på dynga! Ha en fin helg! :)

    SvarSlett
  2. Litt av en jobb du har gjort
    Tenker du er fornøyd

    SvarSlett
  3. Ååå nydelige!!! Jeg har samme sett... hadde tenkt å male mitt hvitt... har så mye i turkis/grønt... men nå ble jeg jaggu litt fristet her... :)

    SvarSlett
  4. hahaha, jeg må le...unskyld :) Synes bare det var litt morsomt at du har pusset benken å malt den så den ble sååå fin...åsså knakk den!! Stakkars deg, så kjipt! Den va hvertfall veldig fin etter du hadde malt den :)

    SvarSlett
  5. Wao... for en forvandling :)
    moro med slike før og etter bilder.
    du har gjort en knall jobb :)
    hilsen anita s

    SvarSlett

jul