mandag 27. september 2010

Terasse nesten ferdig:) Før og etter

I dag har vi hatt streif av sommer her hos oss.. Helt fantastisk deilig. Jeg har kunnet jobbe ute i capri og singlet... Jeg nyter det så lenge det varer og later som om det er sommeren som er på vei.. Selv om jeg for noene dager siden nesten havnet i kjip høstmodus... Akkurat nå jobber vi med en annen del av tomten en den jeg viser her, men bildene har vært etterlyst av en vennine..

Slik ser terassen vår ut nå.. Endelig... Pappa og mannen har lagt ned en kjempejobb!!! Den er både større og finere og ikke mminst renner vannet ned gjennom terassebordene og ikke inn til veggen slik det var med den gamle og tette, der bordene lå i en annen. Hvem bygger en tett og skjev terasse uten mulighet for drenering i Begen????

Pappa i den spede begynnelse av utvidelsen. Høsten for to år siden. Det han ikke kunne på forhånd lærte han seg underveis..


Slik så det ut ifjor høst. Alle bord lagt og tett rekkverk på plass.
Nå kan mor sole seg uten innsyn:)


Slik så det ut da vi orvertok... Bilde er fra prospektet... Ikke så vakkert...
Fremdeles gjenstår beising av golv og ny topplist, men det blir til våren igjen..

Kos dere i fineværet damer:)

1 kommentar:

  1. For en jobb dere har gjort med terrassen.Resultatet ble flott.Jo,jeg kan nok tenke meg at dreneringen må være i orden i Bergen...

    SvarSlett

jul