torsdag 23. september 2010

Billy Bjästa

Det er høst, det er surt og kaldt og fysent...
Og vær til å være inne i..... Og til å rydde....



Så kjedelig, men det må til. For å prøve å få litt system på kontoret/ hobbyrommet/ (roterommet) har vi gått til innkjøp av flere Billy hyller. Har jeg sagt det før: Billy hyller er geniale!!! Utganspunktet var to. Men så ble det en til, som ble til to til. Og nå har vi hele fire stykker. Ja på det rommet altså:) Flere rundt i huset. Jeg er i gang med rydding og sortering.
Tror det blir bra når det er ferdig!!

De er designet av Annika Bryngelson. Det er den til venstre vi har kjøpt.
Den tar opp flere farger, ettersom jeg ikke er sikker for hvike farger vi skal gå for. Regner med at det blir hvitt, sort og blå eller rød. Beroligende eller oppkvikkende... Tja, kan vel trenge begge deler på et sånt rom eller???
(Bilder Ikea/google)

2 kommentarer:

  1. Billy hyllene er jo sååå anvendelige :0) Har ingen selv, men vet flere plasser jeg skulle hatt en!! Onsdag tar vi av og kjører til Ikea, gleder meg til litt Ikea shopping :0)
    Nå er ungdomsrommet ferdig, la ut bilder i sted ;0) Kjennes godt ut å kunne si seg ferdig!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  2. Vi har fylt en hel vegg med Billy på hobbyrommet/gjesterommet/roterommet vi også! Utrolig kjekke med tilhørende kurver og dører etter smak og behov!

    SvarSlett

jul