tirsdag 22. september 2009

Damenes aften hos Byggmakker

Nå har jeg meldt meg på damenes aften på Byggmakker.
Ser at de skal arrangere dette over hele landet.
Det skal være en aften med inspirasjon, fargelære og gode tips for dem som liker å ha det pent rundt seg, og det er vel oss bloggiser. Eller??

Ser at jeg kanskje er litt vel optimistisk med tanke på at det er tre uker etter termin, men håper på det beste:) Idag er vi halveis i uke 38 og veeeldig klar for å bli ferdige...
Er spent på om det er flere av dere andre som har medldt dere på her i Bergen??

3 kommentarer:

  1. Åh, så koselig med ei lita snuppe på vei ;) Da nærmer det seg skjønner jeg, så moro. Jeg storkoste meg på tur, mens du har jo et lite mirakel som snart skal skje. Det er en helt spesiell opplevelse det og. Men som du sier... Slike turer er balsam for sjelen.

    Koselig at du ville være med på feiringen her hos meg. Ha en super kveld ;)

    SvarSlett
  2. Oj, ja jeg glemte jo å kommentere innlegget ditt. "Ler"
    Damenes aften på Byggmakker høres ut som noe jeg også kunne ha vært med på. Å høre om de nye trendene er jo gøy og spennende.

    SvarSlett
  3. Hei du! Svar på spørsmålet du la igjen på bloggen min er at jeg har ca 350 masker.

    SvarSlett

jul