tirsdag 15. september 2009

Dagstilbud Ikea

Vel overstått valg dere.. Jeg gjorde min borgerplikt for to uker siden i tilfelle jeg skulle føde før tiden... Nå er jeg ute i min andre dag i permisjon, og det er deilig å kunne
ta det litt mer med ro nå som formen ikke er på topp.
Så siden jeg har fri, skal jeg hvis formen tillater det på Ikea fredag, for der er det dagstilbud på denne lampen som jeg har ønsket meg tidligere. Synes den er så koselig. Men nå spørs det vel om ikke mange av dere kommer meg iforkjøpet?:)
Lurer på disse hvite persiennene også.. Noen som har erfaring med disse? Har også uåpndede liftgardiner liggende fra tidligere interiørland, men mannen foretrekker persinenner, så forløpig er ikke noen av delene oppe...

Nok et valg hi hi:)

4 kommentarer:

  1. Hei. Om dette er trepersiennene til Ikea, så er det de samme som jeg har. Er hvertfall kjempe fornøyd, er god kvalitet på de!

    SvarSlett
  2. Lampen så jo veldig søt ut. Jeg likt snoren som man slår den på med. Håper at du orker til Ikea slik at du får tak i den.
    Persiennene har jeg ingen erfaring med, men pleier jo å fungere veldig bra ;)

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett
  3. ....og er persiennene lyse, så vises ikke støvet så veldig godt heller;)Hadde sånne persienner i huset jeg flytta fra. Helt OK persienner.

    Lykke til med det forestående:)

    SvarSlett
  4. De lampene er utrolig nydelige :) Fikk du tak i dem? Synes den snoren er så herlig gammeldags.

    SvarSlett

jul