fredag 12. juni 2009

Lobelia

Vi måtte ha mer maling til terassen, og når man skal ha maling, bærer det som regel til Obs Bygg som bruker å ha de beste tilbudene. (En av grunnene til at jeg ikke gir opp reklame helt enda) Mannen synes det er greit å handle maling, og jeg synes det er greit å male. Og er man der flørst kan man jo sneie innom hagemarkedet...
Lobeliaen er er jo vakker, så denne fikk være med hjem. Har flere plasser den kan henge, men foreløpig for den stå på pynt på en mosaikkstol mens jeg maler.

Blå blomster er det ikke så mange av synes jeg, så når jeg finner MÅ jeg nesten ha de med meg.. Heldigvis er det favorittfargen til mannen, så den var grei å få med..

Er jo slik et fint vær om dagene, om man finner le for vinden da.
Søndag reiser vi til Hellas en uke, men inntil da blir det flere sommerforberedelser på terassen..

Ha en flott helg dere:)

2 kommentarer:

jul