onsdag 18. februar 2009

Tapet til bægjer eller besvær......

Jeg har digget tapeter lenge, og nå som vi har kommet i hus, skal jeg få sette opp tapet på en fondvegg på det nye soverommet... Og jeg tenker, og jeg planlegger og jeg ser og jeg måler.. For nå som jeg kan velge, så skal det jo bli sååå bra ikke sant?? Eller???


Nå har jeg vært i ørten butikker og utvalgene i butikkene er ikke all verden å skryte av, dersom man ikke liker store psykedeliske mønstre, svart barokk eller oransje...Hallo?? Er det noen som vil ha oransje vegger?

Noen plasser var tapetet rett og slett for dyrt.. Har satt meg en grense på 1000 kr rullen... Men de flotte, er jo ofte en del dyrere..
Så etter tips fra diverse blogger har jeg surfet via http://www.tapet-cafe.dk/ og der hadde de mange flotte tapeter... Nå blir heller problemt å velge....

Mannen vil gjerne ha blått soverom, og det er jo en fin og klassisk farge som går godt sammen med vår mørke klassiske "sleighbed"

Er det noen av dere som har noen gode tips til meg, eller noen favoritter her?????
Alle tapetene er hentet fra http://www.tapet-cafe.dk/

8 kommentarer:

  1. Oi valgets kval her ja! Til et soverom så tror jeg at jeg likte den siste du viste. Ikke så voldsomt og organisk, og en deilig, bahagelig farge å ha på soverommet :)

    SvarSlett
  2. Vist du har sett i bloggen min har jeg mange tapeter..ening med deg at fondvegger er fine. Har en tapet vegg på hvert rom jeg har.
    men du....jeg syns det kunne ha vært fint med en oransj vegg. Det blir varmt, eksotisk og litt eksklusivt...så hallo jeg ville hatt en oransj vegg . HA HA
    MVH Irina

    SvarSlett
  3. Fine tapeter..
    Jeg likte godt den første og den andre du viste...
    Har en litt lignende på en vegg på mitt soverom. Har et "soverom -innlegg" ute nå. Du kan jo ta en titt... J.

    SvarSlett
  4. Anbefaler Laura Ashley, de har mange nydelige tapeter! Kos dere med oppussing;)

    SvarSlett
  5. Hei .Takk for kommentaren du la igjen på sia mi ,og vældi fint å få litt info om teppet .Det er mulig at min tante ikke har kjøpt veggteppet i japan ,men en annen plass .Jeg fikk bare høre at hun hadde kjøpt det når hun var i japan .Eg skal prøve å sjekke det videre opp om det kan være muslimsk :) Over til tapet ,tro det eller ei men de har veldig fine tapeter på Neumann ,Jeg kjøpte min tapet til stuen der og fikk det for en 3-4 hundre kr rullen .Det er i grått skimrende barokk mønster på en hvit bakgrunn .De hadde litt andre typer ogå velge i .Jeg kan ta et bilde å legge det ut på siden min :)koselig blogg du har ,klæm fra Nin

    SvarSlett
  6. Mange fine tapeter her altså. Men nummer 5 fra toppen av så ut til å ha litt gull i seg. Dette kan jo bli snaksy med lysekrone å tapet det skinner litt i:) Et luksusproblem du har her, hihi. Kos deg.

    SvarSlett
  7. Hei..oj her var det mange fine tapeter..likte alle jeg! Kommer jo litt an på hvordan resten av rommet blir. Men likte veldig godt den siste..kanskje litt roligere enn de andre. Lykke til med valget...blir nok fint uansett med en av disse tapetene. Klem

    SvarSlett

jul