tirsdag 17. februar 2009

Tante til to...

Disse to små nurkene har kommet til verden siden jul.. Den ene er min søsters barn, og den andre er mannens søsters barn...

Er de ikke søte?

Min bestemor strikker alltid noe til de som skal ha barn i vår familie. Om det er til oss, eller om det er søskenene til de vi er sammen med/gift med.

Dette søte settet strikket hun til mannens søster (min svigerinnes baby)
Når en ikke vet kjønnet er jo gul en grei farge som går både til gutt og jente. Settet er avlevert, og vi gleder oss til å se mer av de nye tantungene våres:)

3 kommentarer:

  1. Hellan dussen, se på de fjonene på hodene da... Gratulerer med de små og grattis som tante!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Heisann Therese!

    For noen skjønne nurk, nå ble jeg misunnelig, kos deg masse med tantungene;)
    Kjøkkenet vårt, ja det er et kapittel for seg selv.....nå er planen at noen nevøer skal komme ut en helg og få alt ferdig, så da satser jeg på at det blir bra!
    Vi kommer oss ikke opp til huset pga av snøen så nå er jeg lei...håper på masse reg og vind!

    SvarSlett
  3. Så skjønne smatasser da. Fryktelig lenge siden mine var så små ;)

    Hmm, merkelig at siden min blir oppå tekst/mønster. Det er ei som har sagt at hun satt på en gammel maskin da ble det sånn rart, men på hennes egen var det ikke slik. Vet ikke helt hva som kan være årsaken men jeg skal høre med Høvdingen om han kan finne ut av det.
    For jeg synes jo det er koselig at du følger med ;)

    Vinterklem ;)

    SvarSlett

jul