søndag 25. januar 2009

Lysekrone på gjestrom

Endelig har jeg fått bort den stygge takplafonden fra Ikea... Bort med tallerken og inn med denne:

Denne kjøpte jeg for et år siden, for å ha på det nye soverommet vårt. Men soverommet vårt er enda ikke ferdig, og vi sover fremdeles på det som skal bli gjesterom.

Men imellomtiden var det utsalg på tilbors på Midtun, og en ny lysekrone ble med hjem. Den står fremledes pakket ned og har overtatt plassen til forrige "skal opp når ferdig" lampe.

Så nå ser jeg opp i denne hver kveld når jeg ligger meg. Den gir et fantastisk deilig lys, og jeg kan lese på sengen igjen.
Her skal den få henge permanent... (tror jeg hehe...) Mannen ga klar beskjed om at "jeg henger den IKKE opp hvsi du har tenkt å ombestemme deg igjen"
Håper dere har hatt en flott helg. Litt mer rydding nå, og så er det å gjøre seg klar for Redemption og Jack Bauer senere:)

7 kommentarer:

  1. Flott lampe. :)
    Liker ringene av lys som den lager i taket der.
    Ting tar tid ja.
    Det er vel ganske så vanlig i de fleste hjem.
    Begynner "24" i kveld? Da MÅ vi se på Jack ja! ;)))
    Fin kveld til deg og like fine kommende uke. :)

    SvarSlett
  2. Flott lysekrone !! kan ikke skjønne at den må henge på ett sted hele tiden, er jo kjekt med forandring he he
    tusen takk for award, er ikke så flink å følge opp de der dessverre, dagene løper avgårde, men skal prøve å få tatt det en av dagen;)
    Ha en fin kveld med Bauer, vi skal se Merlin med ungene nå!

    SvarSlett
  3. Du er heldig som i det hele tatt HAR taklamper.. hihi - her har elektrikermannen bestemt seg for downlights - that's it!

    Håper helgen har vært fin! Klem

    SvarSlett
  4. Så stilig taklampe. Den likte eg. Eg har også noen av disse takplafondene som alle hadde i ein periode. Har ein her på arbeidsrommet også. Syns det er vanskelig å finne lampe som skal henge midt i eit rom der man må kunne gå under lampen uten å stange oppi. (2,40m til tak).Kan eg spør om kor lang den lampen din er ? Ha ein fin dag !

    SvarSlett
  5. Kjempe fin lampe! Er i så glad i plafond heller. Kjæresten min er litt anti romantisk-lysekrone men da er dette et godt alternativ:) Natta.

    SvarSlett
  6. å du... Takk for koselige ord:) Snilla!

    SvarSlett

jul