onsdag 21. januar 2009

Fabulous...

Jeg har fått denne awarden av Anka med denne herlige bloggen:
The rules are like this:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to

Og dette er jeg avhengig av i varierende grad hehe:

  • Noen liter kaffe om dagen
  • Lister over ting og prosjekter som skal gjøres/huskes
  • Internett og bøker
  • "Hobbystæsj" så jeg kan lage ting
  • Familie og venner såklart

Takker og bukker Anka, Du er Fabulous du også!!!!!:)

Og flere blogger jeg er"avhengig" av som jeg sender denne videre til:
Ellers så har jeg har lover å ta masse bilder ja... Men, er ikke så gøy å ta bilder når huset er opp/ned. Jeg jobber dag og kveld på denne tiden med årsavslutninger og gubben har influensa, samt prosjekter og litt oppussing etc.. Stuen er IKKE ryddig for å si det sånn....
Men kameraet mitt digger jeg. Bildene blir såååå mye bedre en det gamle...

Dette skriver VG:
Canon EOS 450D er så avansert og så bra, at de færreste trenger å kjøpe noe dyrere. Det er nemlig ikke sikkert det blir bedre. Her får man live view, kjapp autofokus og skuddhastighet, kombinert med god batteritid og topp ergonomi. Søkeren er klassens beste, og viser valgte fokuspunkter og den mest vitale informasjonen.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med AWARD!! -og takk for tips ang kamera. Det skal jeg sjekke opp ;-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med utmerkelse!
    Og du:
    Canon er best,
    ingen prostest! ;)))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award! Og tuuuusen takk for at du gir en videre til meg på en sånn skjønn måte. Kom nettopp hjem fra et laaangt møte, så kjekt å få en sånn hilsen da!
    Legger deg til bloggrollen min:)
    Ha en fortsatt fin uke, Klem fra Josefine

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med awarden, og tuuuuuusen takk for at du gir den videre til lille meg Thea!!!! det varmer i det hustrige vinterværet vettu:)) Jeg blir sååå glad skal du vite:))) Jeg skal sende den videre på neste innlegg.....

    I morgen er det messe, og jeg sitter å lader opp til storinnkjøp til butikken. Det er nemlig ganske så tomt i hyllene våre etter jula.....og det er jo egentlig ganske bra da:) Nå er det bare å fylle opp med nye godsaker, og det er jeg god på.....handle inn nytt mener jeg, hihi.

    ha en flotters kveld, og en finfin dag i morgen:)))

    SvarSlett
  5. Heisann...
    Og grattis med awarden...
    Vet akurat hvordan januar er... travel, alt skal likson starte på nytt og det gamle året summeres ned til siste punktum...
    Et skikkelig kamera er morro...

    Ha en koselig dag og uke...

    SvarSlett
  6. Hei, tuusen takk så snill du er ;) Denne ble jeg kjempeglad for ;) Åh, liker kameraet ditt, du er heldig som har et sånt et.

    Vi har kjøpt oss et nytt litet og nett camera og jeg prøver så godt jeg kan å lære meg finessene. Synes verden ble større da jeg fant ut at det hadde makro og mini makro. He he, er ikke god på å lære meg sånt som er teknisk ;)

    Ha en super dag du ;)

    SvarSlett

jul