fredag 30. januar 2009

Adieu Mr Provence

Frankeren i stuen min, "Mr Provence" har sagt farvel og forlatt meg... Dvs: jeg var lei og mente at han tok veeeel stor plass i stuen vår. Selv om jeg synes han er svært vakker og anvendelig, så jeg fant ut at denne flørten var over og at det gjerne er på tide med en italiener eller kanskje en nordisk en.


Kirsten giftekniv i Finn.no versjonene har spleiset "Provence" med en ny lykkelig dame, som fikk ham hjem allerede mandag.

Dette huset er tredje hjemmet hans på to år, og her var han nok ikke helt hjemme...

Alle mine flotte saker, som han har passet på, som krystallet fra Praha, fikk jeg tilbake, og det står stablet i hauer rundt omkring. Etterpå ga Casamannen ham en god omgang med glassrensen så han skulle ta seg godt ut når han ble hentet.

Kjenner jeg kommer til å savne ham litt.....
Men min nye spisestueflørt er allerede på vei har jeg hørt rykter om....



Ha en flott helg jenter:)

5 kommentarer:

  1. Hadde du hjerte til å selge disse flott møblene? Du vet vel hva du gjør tenker jeg - så jeg gleder meg til å se de nye! Jeg flørter vilt med Finn for tiden - finner så mye fint hos ham jeg! Nå er jeg på leting etter en spisestue - egentlig bare bord og stoler i stil fra århundreskiftet eller rundt der. Ikke lett å finne til akseptabel pris. Det blir vel noe som må males da tenker jeg.

    SvarSlett
  2. Wow..modig du! Den var jo veldig staselig og flott da..så skjønner du vil savne ham litt! Men vi blir jo lei noen ganger da, så hvis det kan glede andre er det jo flott!!

    Da blir det spennende å se din nye venn.. hi.hi

    Takk for herlig kommentar på bloggen min om kjolefilmer..er akkuratt slik selv:)

    Ha en flott helg, klem Josefine

    SvarSlett
  3. Dette var jo veldig flott, og det vil bli spennende å se kva som kommer i stedet. Tusen takk for svaret ang. lampa. Det hørtes bra. Ha ei fin helg !

    SvarSlett
  4. Deilig å bytte ut litt - selvom møblene er flotte og kanskje litt kjære ;-)

    Helt enig - soldatene er kjempesøte - har hatt lyst på lenge jeg også - har du sett de som er heklet - de er kanonsøte - men, det var faktisk utrolig enkelt å sy seg disse - så det blir nok flere.. hihi!

    Ha en nydelig helg! Klem

    SvarSlett
  5. Forandring fryder.
    Kos deg med fornyelsen og ha en finfin søndag! :)

    SvarSlett

jul