tirsdag 9. desember 2008

Uinteressant...??

Skatollet er ferdigmalt og snart klart for jul..

Har fått en utfordring av Anka: Fortell seks (u)interesange ting om meg selv.

  • Lykkeligst når jeg er på ferie
  • Elsker rødvin og stearinlys
  • Liker å sitte oppe halve natten, men fungerer ikke uten søvn
  • Handler på salg, og angrer etterpå
  • Begynner på julegavene i februar
  • Synes det er deprimerende med vinter, kulde, snø og mørketid

    Men ellers stort sett glad og blid:)
    Og jeg synes disse utfordringene er artige jeg:)
Denne sender jeg videre til

Krinkel-Kroken,
Black Feathers
Andrea
blå-hvit samlemani

Denne kronen er kjøpt hos Frk-Doris
Synes den er kjempefin. Når våren kommer skal den få flytte ut på terassen.



Etter jobb idag skal jeg hente varer fra Mollys og det gleder jeg meg til.. Blant annet svigers får julegaver derfra i år:)

7 kommentarer:

  1. Så lekkert skatollet var. Også den kronen... det ble så stilig sammen med den planten. Fikk lyst på en slik krone selv jeg ;)
    Jeg tar i mot utfordringen på det uintressange om meg selv. Må bare tenke ut noen ting om meg selv.....
    Hi hi, får lage et innlegg om det i morgen ;)
    Ha en flott kveld du.

    SvarSlett
  2. Så nydelig skatoll - ønsker meg et slikt! Men da må jeg ha større plass hjemme også :)

    Enig med deg - kronen er superfin! Har en stående ute på terassen nå - den er svart og det blir bare sjarmerende om den ruster litt :-)

    Interessant å få vite litt uinteressant ting om deg ;-)

    klemmer

    SvarSlett
  3. Så du liker ferien men ikke mørketid:) sommermenneske du da. Artig å vite mer om dere bloggere her i blogglandia. God kveld.

    SvarSlett
  4. Hei hei. Takk for utfordringen, den skal jeg ta vettu. Ja, har flyttet til Nederland nå. Blir en tur til Norge igjen i jula slik får med seg hele flyttelasset. Spennende ja! Kjempe fint det skatollet var. Ha en fortsatt fin dag. Klem!

    SvarSlett
  5. Veldig fint skatoll med lekre knotter:o)
    Så fin krone.....denne er fin både inne og utendørs!!
    Kjekt å bestille fra Molly's....der er det så mye fint:O)

    Ha en fin kveld:o)

    SvarSlett
  6. Nydelig krone den er så fin både ute og inne. Takk for koselig kommentar på bloggen min, hyggelig at du liker adventskalenderbolggen. God helg til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett

jul