søndag 28. desember 2008

Julen godt i gang....

De hektiske forberedelsene er over, de viktigste julebesøkene har vært i, masse deilig mat er konsumert og julefreden har senket seg her i vårt "casa"...


Presangene var mange og flotte.. OG jeg har verdens beste mann, som har vært å kjøpt meg speilreflekskamera i julegave... Det og sirkelsag sto på ønskelisten... De fleste mente gjerne han var en heldig mann som hadde kjerring som ønsket seg verktøy, og ville nok benyttet seg av det, men ikke denne mannen nei.. Han gikk og kjøpte meg det jeg ønsket meg aller aller mest. Et nytt kamera.
Nå har jeg vært uten i tre måneder. Det forrige ble "lagt igjen" hos en heldig servitør i Mostar, under ferien vår i Krotia/Bosnia..Man kan likevel mistenke ham for å gi meg en hobby til, så han kan få sett fotballkampene ifred haha... Han vet jo at nå kan jeg blogge mer:)


Nå skal jeg få tatt bilder av gavene jeg har kjøpt, laget og fått... Og jeg gleder meg til å knipse og knipse og knipse i vei.. I går kveld knipset jeg løs på vårt utradisjonelle hvite juletre. Ikke alle var like begeistret for det på juleaften, men mannen ville ha hvitt tre, så da ble det slik. Og helt uenig var jo ikke jeg hehe.. All pynt i rødt, hvitt og gull...
Legg merke til de søte sukkerstengrene. de fikk jeg når jeg handlet hos Molly før jul..
Ønsker dere fortsatt god romjul... Jeg og mitt nye kamrea er snart tilbake:)

4 kommentarer:

  1. Her var det gjennomført:) Så godt med litt ro i julen også det går jo ofte i ett med familiemiddager og sammenkomster:) Kos dere videre.

    SvarSlett
  2. Heisann...
    Grattis med nytt kamera... er nok en fornøyd servitør som tar noen bilder der nede... ja,ja... men blir nok masse flotte bilder her nå kan jeg tenke meg...

    Ha en super nyttårsaften...

    SvarSlett
  3. Hei..så fine bilder! Ønsker deg og dine et riktig GODT NYTTÅR! Klem fra Josefine

    SvarSlett
  4. It seems different countries, different cultures, we really can decide things in the same understanding of the difference!
    nike shoes

    SvarSlett

jul