fredag 19. desember 2008

Julekortene ja..

I fjor kjøpte jeg ihvertfall 100 julekort, og sendte halvparten av dem.
Hver gang jeg så et fint kort (el fler) måtte jeg ha dem..
Noen kom jo i pakker på ti, så de var jo grei:)
En del ble sendt og noen lagt ved gaver.
Jeg tok frem bunken igjen i år, og nå er endelig alle skrevet og frimerke kommet på. Men vi har rasjonert litt. Vi sender ikke til alle. Noen bryr seg ikke, og sender ikke til oss, så da har vi hopeet over det, og sender en hyggelig sms istedet.
Dette kortet, er en av mine favoritter, Selv om jenten til høyre er litt feildimensjonert i forhold til det jeg antar skal være storesøster i forgrunnen. Minner meg om meg og min lillesøster...

Engler daler ned i skjul

Dette liker jeg også godt. En engel som pynter treet... Liker ikke kirker og sånn på kort, men engler er jo alltid nydelige.. Og dette var litt annerledes og herlig..

Også dette søte nostalgiske paret.....:) Ser det ikke koslig ut da?:
Ha en fortsatt flott førjulstid jenter:)!!!

12 kommentarer:

  1. Så koselige julekort, nostalgiske og fine og kjekt å få. Sonn er det med oss også, de som ikkje bryr seg og aldri sender julekort tilbake, får en sms, mens de andre får koselige kort. Ønsker deg ei fin helg !

    SvarSlett
  2. Skjønne, nosttalgsike kort!! Her ble det skrytebilde av guttene...KLem

    SvarSlett
  3. Nydelige kort... er så kjekt å få julekort! Jeg sjekker postkassen nesten to ganger for dagen! hehe..De som jeg skulle poste ble sendt i dag..Litt sen ute, men håper de kommer frem før onsdage:)

    God kveld til deg:)

    SvarSlett
  4. Nydelige kort du har i bunken din. Jeg bare elsker kort med engler!

    Lenge siden jeg har vært inne her å hilst på nå, men håper at det nye året vil bringe meg masse ny bloggetid:))

    Ønsker deg en riktig FLOTT jul Thea, kos deg masse sammen med dine.

    SvarSlett
  5. Hei igjen. Eg er bare innom for å ønska deg ei fin og hyggeli jul. Kos deg masse.

    SvarSlett
  6. Hei:) Her var det julestemning med så fine gamle kort. Ønsker deg og dine en riktig god jul! Klem fra Josefine

    SvarSlett
  7. Et sånt kort hadde jeg blitt glad for å få - så fine :)

    Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg, alltid koselig med hilsen!! Og forresten, jeg sniker ting inn i huset innimellom jeg også ;)

    Håper du hadde en fin dag i går, og ønsker deg en fin jul videre!!

    SvarSlett
  8. Har det også med å kjøpe julekort det er jo så mange fine. Så en liten bunke julekort ble julepynt i år. Kos deg videre i julen. God jul!

    SvarSlett
  9. kosleige julekort...
    stor klem, kos dere videre~~~~

    SvarSlett
  10. kosleige julekort...
    stor klem, kos dere videre~~~~

    SvarSlett
  11. It seems different countries, different cultures, we really can decide things in the same understanding of the difference!
    nike shoes

    SvarSlett

jul