mandag 15. desember 2008

Julegaver fra Mollys

I år var vi tidlig ute med julegavene.. Liker å kunne slappe av litt, se julefilmer og kose meg med håndarbeid og sånn i desember. Ikke minst er det hyggelig å kunne dra på julebesøker uten å føle at det er en kamp mot klokken, andre ærend og ønsket om mer søvn.. Sånn var regla tidligere..

Noen presaner handles allerede om våren.. Det er jo enkelt hvis man vet at det er noe folk samler på, eller som en gjerne kun får tak i der en er på ferie eller på tur. Andre ting handles i desember. Som når man for eksempel "detter" innom flotte nettbutikker.

Svigers har tre etasjes hus, garasje, garasjeloft, og båt v/kai og hundre prosjekter. Alt dette innen 100 m radius. Og da må hun så klart ha kjekke sko og snuble rundt i mellom alt dette:) Hos Molly fant vi disse flotte skoene som vi bestillte.
Svigerfar elsker båten sin, og denne knaggrekke kan han henge innforbi døren på "garasjenaustet" sitt.. Lett tilgjengelig med nøkler, en lett jakke eller sydvest? Eller kanskje bare til pynt?
Jeg har handlet mer, og til og med fått gave med. Men denne helgen fikk jeg ikke lånt meg kamera. Så kanskje imorgen?
Bildene er lånt fra Mollys nettbutikk:)

8 kommentarer:

  1. Treskoene likte jeg godt.... noe for meg å ønske til jul. Du har en koselig blogg, hit kommer jeg tilbake. Du er velkommen til å besøke min adventskalenderblogg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hilsen!! Deilig å ha pakkene tidlig i havn, så enig så enig! Kjempekule tresko, de likte jeg! Ha en fortsatt fin advent!HIlsen Anette

    SvarSlett
  3. Så kule tresko! Husker jeg hadde kanarigule tresko som liten og storesøster med matchende knæsj grønne, lækkert! Flink du er som er tidlig ute med gavene. Var det i fjor men siden vi flyttet på denne tiden i år var det nok av andre ting å bruke penger på. Men til neste år skal jeg nyte halv skatt;)

    SvarSlett
  4. Så flink du er som kjøper jule gaver så tidlig,er jo egentlig kjempe lurt så har man god tid til å kose seg i desember.Tre skoene var kjempe fine.

    SvarSlett
  5. Så fine bilder da :) Artig :) Takk for koslig helsing på bloggen :) Ønsker deg ei fin førjulstid :) Godklem :)

    SvarSlett
  6. Kjempe flotte gaver! Er så fint med maritime saker og ting:) Må bli noen fornøyde svigers;)

    God kveld til deg:)

    SvarSlett
  7. Fine og personlige gaver. :)

    SvarSlett

jul