tirsdag 25. november 2008

Ønsker meg dette

Ønsker meg alt på dette bildet!!!!
Er egentlig ikke noe fan av Bohus, men når katalogen dumpet ned i postkassen så måtte jeg klippe ut denne siden...
Har et nesten likt bord, men detaljene med de kulene.. Kjempekule! og tapeten og benken og rosene og lysestakene og ikke minst speilet...

Ellers forbereder vi oss til jul.. Prøver å kose meg litt med julegaveinnpakning og lapper på kveldene nå.. Har scannet inn denne sangen og redigert fargen, og så printet ut, som jeg har brukt på merkelappene. Selv om den ikke er min favoritt, tror jeg det er julesangen over alle julesanger for de fleste andre..

Alle jeg har snakket med sier at når klokken er fem juleaften, og de har hørt Deilig er Jorden, ja da er det jul.


Mer om min favoritt senere..
Lykke til videre med forberedelsene damer:)

4 kommentarer:

  1. He he, jeg er heelt enig med deg. For JEG ønsker meg det også. Hi hi.
    Lekkert, svart og står på min ønskeliste gjør det. Har bare et bitte litet problem.... har egentlig ikke plass til det. Men vi får se,, ;)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Heisann du. Jeg har en liten utfordring til deg på siden min. Ha en flott dag ;D

    SvarSlett
  3. Jeg må si meg enig med deg. Bohus er egentlig ikke min greie heller men syns de har kommet seg jeg! Er ikke så standag bohus mer hvis du skjønner. Det var veldig fiint det du hadde funnet:)

    SvarSlett

jul