onsdag 15. oktober 2008

See u next time...

Jeg hadde gledet meg sånn til lørdagen, og bloggtreff. Det var spesielt et par stykker jeg hadde lyst til å treffe "laiv"..
Men når jeg våknet så hadde noen trampet på hodet mitt, og byttet på alt innvendig, og jeg hadde mest lyst til at noen kunne bære det med seg under armen til det sluttet å gjøre vondt... Klokken tikket i vei og kl 1150 skjønte jeg at det var bare å kaste inn håndkleet for denne gang....

Sånn i to tiden var jeg noenlunde oppegående igjen. Og tenkte jeg at jeg måtte ihvertfall knote noe ut av dagen, og slet meg opp på Loppis på Slettebakken skole for å treffe mamma som var der. En time senere var det bare å stable seg hjem under dynene igjen, i håp om å være opplagt til 30 årslag på kvelden.. Som igjen gikk sånn noenlunde etter en halv pakke paraceter...
Men det er jo en kjent sak at når man skal prøve å rekke alt så går det "gæli"... Jeg satser på neste gang, for jeg har hørt at de som var der hadde det kjekt.. Håper dere koste dere masse masse jenter, see u next time:)

7 kommentarer:

  1. Nydelig de turkise/lysegrønne hagemøblene! Lekkert!

    Ha en fin fin onsdag!

    Smil fra KKann

    SvarSlett
  2. Uff... så surt. Kunne man bare bestemme når man vil ha hodepine men neiiida det kommer når den selv vil. Det kommer sikkert en ny sjanse til bloggtreff.
    Fine bilder du har lagt ut.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Huff det kommer når en minst har lyst til det... Det var veldig kjekt, så vi får håpe på snarlig repetisjon :)
    Ha en finfin kveld
    *Siv*

    SvarSlett
  4. Sont er jo bare heilt typisk. Det var kjekt på bloggtreffet så vi får håpe på reprise.

    SvarSlett
  5. Deilige bilder, liker det nederste;)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  6. Heisann...
    Så trist at du ble syk da, men får jo håpe at du er frisk og rask neste gang dere skal ha treff...
    Her i mitd-trøndelag blir det også treff, noe jeg gleder meg til...

    Ha en super kveld og uke...

    SvarSlett

jul