mandag 6. oktober 2008

Savnet av sommer

Siste sommerferien over, høsten er definivt sterkt forblåsende og regnfull her, og nesen peker mot jul igjen:) Vi hadde en flott uke i Dubrovnik, der vi feiret min bestemor sin 70 årsdag. Hele 16 familemedlemmer var med.



Synes det er vedmodig at sommeren er over.... Jeg draaaar den så laaaaangt jeg kan slippe unna med:) Dette er et prosjektene fra sommeren. Jeg overtok mine forldres naboers møbler . Jeg skrapet og pusset dem ned, og malte dem på nytt. Tok en del tid, og jeg var SÅ fornøyd. Men når mannens kompis fra Canada var her med andre venner, tålte den stakkars benken min ikke vekten av disse og to av seteplankene knakk..

Følte jeg hadde brukt mye tid på ingenting. Mim snille mamma kom med ny og finere benk, mot at jeg lovet å kaste den den turkise... Ja sa jeg men haha: mannen har lovet å fikse. Nå med min nye terasse har jeg plass til mmye neste sommer og planleggingen er igang.



Etter jobb idag blir nok resten pakket inn for vinteren.
God høst alle sammen:)

5 kommentarer:

  1. Heisann Thea!
    Så flott terassen deres blir;)
    Synd med benken, men når mannen fikser er det jo ok:)
    Ja høsten er definitivt på plass, med masse innekos!

    SvarSlett
  2. Hei. Har hatt samme pusse, male prosjektet i sommer. Kjøpte en sånn møbelgruppe på Finn. Satte den på hytta enn så lenge. Der klarte ikke pappa å hole fingrene unna så han pusset og malte alt! Resultatet ble kjempe bra så gleder meg å få det på plass til neste sommer på den nye terrassen:) Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Det kan være greit med dobbelt opp ja.
    Da har du god plass til sommeren.
    Du får kose deg i høsten mens du drømmer og lengter etter varmen. ;)
    Tiden flyr, vett du...! ;)))

    SvarSlett
  4. Så stor og flott terasse dere har. Synd med benken ,når du har brukt så mye tid på og pusse opp den. jeg begynte i går med og kaste siste rest av sommerblomster og sette unna utemøbler. Det er like vemodig hvert høst når en pakker unna sommeren. Ha en fin dag

    SvarSlett

jul