mandag 20. oktober 2008

Dette gjør meg glad:)

Her kunne jeg godt sittet og planlagt med alle hobbybøker/interiørblader og andre remedier jeg trengte..

Har fått en utfordring fra Krinkelkroken om å fortelle om 6 ting som gjør meg glad! At mine kjære og nære har det bra gjelder vel for oss alle, så dette er de små tingene, som akkurat jeg setter pris på..


1. Når jeg har tid og rom for å være kreativ. Tid til å strikke, til å ommøblere, til å planlegge, til å blogge..til å drømme....:)

2. Sol og varme... Sommeren er min favorittid uansett.. og ingenting gir mer energi enn sol og sommer.

3. Når jeg får reise på ferie/ turer. Korte el lange. Kriblingen i kroppen begynner i det øyeblikket jeg tenker på å bestille billetter

4. Når jeg får til noe jeg ikke trodde jeg skulle få til, enten det er mestring av nye oppgaver, når ting klaffer slik jeg hadde håpet eller når jeg gjør et kupp. (den siste kan leses loppis/salg hehe)

5. Når jeg leser en god bok som jeg rett og slett ikke klarer å legge fra meg eller hører en melodi som får hårene til å reise seg..

6. Når mannen lager kaffe til meg før han drar på jobb. Og senere i uken: Et glass rødvin i gode venners lag en fredags kveld...

Her kunne jeg sittet leeeenge og lest og lyttet til musikk...

Bare bilder hentet fra nettet i denne omgang. Planlegger jeg et nytt kamera etter at mitt forsvant i Mostar, i Bosnia for tre uker siden.. Foreløpig skal jeg låne meg ett..


Broen i Mostar

Glad for at jeg fikk denne muligheten til å se og oppleve og lære i denne unike byen. Mostar kan du lese mer om her

2 kommentarer:

  1. Heisann...
    Jepp... masse å være glad for... det gjelder å være positiv og glede seg over det en kan... ikke la det negative ta overhånd...
    Skjønne bilder du viser...

    Ha ei super helg og uke...

    SvarSlett

jul