fredag 12. september 2008

Snart helg og snart ferie:)

Om kun 8 dager er det tid for en ny tur.. Denne gangen går høstturen til Kroatia og Dubrovnik med hele familien, for å feire bestemors gebursdag. Vi har hatt fint vær siden vi kom hjem fra Spania i juli, så i år føles sommeren som ekstra laaang.. Dette blir nesten som en avslutning på den istedet for et avbrekk fra regnet vi er vant til på denne tiden. Men det kjennes godt nå etter å ha jobbet dag og natt på terassen.. Glemmer hver dag å ta bildet før mørket faller på.. Men i ettermiddag skal jeg ta. For jeg må inn til "Skal vi danse" :)

Tar gladelig imot tips om noen har vært i Dubrovnik området tidligere?


Ha en super fredag dere:)

9 kommentarer:

  1. tter, etter etter og etter etter etter" innlegget er av det forrige huset. Her er det ikke noe "før" å vise, eller, kunne jo vist huset uten vegger, eller bare sponplatene da. Men gøy at du synes det var fint iallefall. Jeg liker det jo kjempegodt... når det er rent og fint. Men ungene kommer hjem om en og en halv time, så da er nok det øyeblikket over. Synes jeg gnikker på det kjøkkenet døgnet rundt, men det er aldri helt ryddig og rent. Hadde jeg hatt dør, skulle jeg låst den. hehehe

    SvarSlett
  2. det var jo kjekt du syns! gleder meg til å prøve stoff som ikke er så himla tykt!! så utrolig deilig med Dubrovnik tur da, heldiggrisen!!! det er et av de stedene jeg har veldig lyst å dra til, men ikke fått gjort alvor av helt ennå! Legg ut noen fine bilder når du kommer tilbake igjen da!!!:) Og ha en fantastisk tur (og helg!!!:)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig besøk i bloggen min. Du kan gle deg kjempemye til å dra til Dubrovnik. Eg har vert der. Den gamle bydelen (bilfri)er bare skjønn med den flotte inngangen og muren heilt rundt. Gå oppå muren - flott! Hovudgata (Placa) er belagt med blanke steinar (mormor tror eg) og det er små butikkar på begge sider. Opp fra hovudgata går det trange gater (smau) med butikkar, atelier og utruleg mange bra reataurantar. Nydelige fiskemåltid. Det er og fint nede ved havna. Eg var i Kroatia i sommer også, da i nord (Istriahalvøya) - flott! Ha ein fin fredagskveld!

    SvarSlett
  4. Hei igjen .... det er all right å leie bil der og kjøra litt nordover langs kysten. Nyyyydelig!

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som skal på tur da!! Vi har jo hatt masse fint vær her men det hadde vært deilig med ferie!!
    så kjekt med ny terrasse:o)

    Ha en fin helg:o)

    SvarSlett
  6. Hei og takk for hilsenen hos meg :)
    Håper du får en fin tur til Dubrovnik. Jeg har ikke vært der tidligere, men jeg har hørt veldig mye positivt om stedet !!

    Lykke til med ferdigstillelsen av terassen også :)

    SvarSlett
  7. Heldig du da!!Jeg vil også på tur!God tur!

    SvarSlett
  8. så vakkert det er her i Dubrovnic...
    tenker det var en fin ferie...

    hører om manger som er svært fornøyd med Kroatia!

    fin blogg...

    vi har snekret terrasse på lansdtedet i sommer,- fortsetter neste år...
    klem til deg¨¨¨~

    SvarSlett

jul