onsdag 17. september 2008

Snart ferdig med terassen:)

Nå har vi lagt ca 70kvm... og jeg er så stolt over jobben vi har gjort.. Jeg har selv skrudd over 2000 skruer puuhhh..

Det går mot slutten som dere ser.. Dette er inngangspartiet vårt..

Slik ser det ut når en kommer inn porten...Og så fortsetter den rundt hjørnet, der den store terassen er..

Halvferdig og ubloggifisert ble den innviet med frokost i helgen i strålende sol og nærmere 20 grader.. Sensommerens siste, for nå må til og med sommerfantasten meg innrømme at høsten kom denne uken...
Masse gjenstår enda, som innvendig rekkverk og sånn, men vi håper å få alle terassbordene på plass før vi reiser lørdag.

10 kommentarer:

  1. Bra jobba!!! :)
    Og da fortjener man kos innimellom ja. Høsten kom vel i dag den.... ;)

    SvarSlett
  2. 20 grader og sooool???? Sånt vil vi ikke høre noe om hehe;)
    Ønsker deg flotte dager og grattis med terrassen;)

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for kjempe-hyggelig hilsen på bloggen min!

    Så stor, flott terasse dere bygger! Kjempe-fin!

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. OI! Dere har hatt litt av en jobb ja! Men hledigvis så blir det jo så bra når det er ferdig!

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  5. Den terassen blei kjempesuper! Kan tenke meg at det blir deileg å puste ut når den er heilt i boks, og kose seg der til
    neste sommar :-)
    Er ein tur på jobb for å gjere alt eg ikkje rakk i veka og ute er det fantastisk haustvèr! 16 grader allereie, så no skulle eg gjerne vore langt til fjells i staden...

    Men ups, blir ikkje laga vekeplan når ein bloggar....du får ha ein fin søndag!

    SvarSlett
  6. Heisann...
    2000 skruer - men jammen blir det flott også...
    Hærlig med stor terasse...

    SvarSlett
  7. Bra jobba altså :-) Og så hyggelig med frokost ute da - virkelig hyggelig! Kos deg med høsten og da - og skryt av deg selv. klem

    SvarSlett
  8. Det her blir jo kjempefint. Bra jobba. ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  9. Så fint det blir! Terasse er gull verdt:) Det blir jo mye mere brukt enn plen.
    Håper dere blir ferdige før ferien.God kveld.

    SvarSlett

jul