tirsdag 5. august 2008

I en sofa fra Ikea...

Ja, så var skinnsalongen solgt til gode venner, og ny Ikea sofa er på plass. At det ble en ektorp tre seter var vel ingen overraskelse, men hva kjøper jeg så? en to-seter, en stol, to stoler og hvilke farger??

Denne er ihvertfall kommet i hus...

Og dette trekket er også kommet i hus... Følte meg så maritim her en dag:)

Denne passer jo både til den jeg har, og til hvit trekk som jeg også skal ha..


Mens den hvite passer til begge, men hvilken form av de penest???

Noen som har erfaringer å dele bort?? Skal ta bilde og vise hjemmefra, når det er litt mer i "vater" hjemme..

Hei så lenge:)

4 kommentarer:

  1. Heisann;)

    Vi har også ektorp, vi har to 3-setere vendt mot hverandre, er så glad i de sofaene, så kjekt når man kan skifte trekk, og vips så har man "ny" sofa;)

    har også den hvite lenestolen, jeg liker den best av de to du viser:)

    Grattis med ny sofa da, og gleder meg til bilder av stuen!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Jeg har en sort skinnsalong jeg skal selge og deretter kjøpe....gjett hva hehe, joda en hvit ektorp ;)Er jo bare såå lekker.
    Du kan bruke begge stolene synes jeg, men hadde det vært meg som skulle hatt stol til, hadde jeg tatt den øverste av stolene.

    Gledeer meg til å se nye bilder :)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Hei
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)
    Jeg tror jeg hadde valgt den nederste stolen..Syns den er nettere i formen.

    SvarSlett
  4. Ja, ektorpene er kjempefine, og så greit med trekkene! Men det gjør jo at man får problemer med å velge, da!!:-) Jeg likte forresten den nederste stolen best:-) Klem B:-)

    SvarSlett

jul