mandag 18. august 2008

World Traveller


Etter å ha surfet en liten runde på NIB før uken satt i gang, kom jeg over Synnøve sin koslige blogg. Hun hadde funnet en "styletest" hos My Deco.. Kjempegøy.. Jeg kan melde meg under World Traveller. Skrot fra alle plasser du reiser, sier forldrene mine, men skatter, og litt hummer og kanari for meg. Og jeg ELSKER å reise på tur:)


"WORLD TRAVELLER"
Global influences abound in the way you've decorated and furnished your home. It's a look that works well on a budget, and at the same time it says something about you and your interests: you particularly love things that tell a story or trigger a memory and help make your home a relaxed and inviting environment.

Conclusion:
Your love of items and influences from around the world make your home a distinctive and personable place.


Jepp var vel meg dette...
(bildene fra My Deco...)

2 kommentarer:

  1. Så bra at det stemte for deg, jeg fikk et eller annet family-style beskrivelse. Vel, det er vel noe sånn omtrentlig kanskje ; )
    God dag videre til deg!
    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  2. Takk for at du tipset om my deco siden din på bloggen din:)
    Utrolig mye fint der..jippy!!

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett

jul