onsdag 28. mai 2008

Vintage boble??

I Danmark fant jeg så mange fiiine butikker. De fleste var stengt, men noen butikker hadde heldigvis åpent. Som interiørbutikken på Tivoli, Det gamle Apotek.
Der sto drømmebilen. Ingen skatter, avgifter eller bensin på denne bobla nei.
Vel, streng tatt er det vel min snille bilmekaniker-fetter som har dilla på disse. Han fyller 30 til uken, og denne skal bli hans.
Den sto og "blinket" til meg. Ihvertfall innbiller jeg meg at den hadde gjort det om den kunne:)

Et skillt til baderomsdøren fikk også bli med hjem.

Det skal henge slik at gjestene finner frem til "sitt" bad.

Ha en fortsatt flott uke dere:)

13 kommentarer:

  1. Hei hei. Så råkul bil og skilt da. Liker bilder som ikke må betale skatter eller bensin for ja, hihi. Sånne gamle slikt er så fine! Takk for koselig hilsen, nå har jegbare igjen en muntlig eksamen. Men jeg ligger i sola og leser, hehe. Ha en fortsatt fin uke :)

    SvarSlett
  2. Heisann
    Stilig bil, tenker fetteren blir fornøyd;)
    Høres herlig ut med shopping i københavn, litt misunnelig ja;)
    Butikken går det fint med, det er bare å ta seg en tur:)
    Ha en deilig helg, håper solen er med oss fortsatt!

    SvarSlett
  3. Kjempekul liten boble!
    Du få fylle lasteplanet med litt godis..
    Fint baderomsskilt- har nettopp kjøpt meg et også, bare litt mindre.
    Fin - fin uke til deg!
    :O)

    SvarSlett
  4. Flotte ting du har handlet i dk!

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  5. Så kul den er! Denne var rå stilig. Klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  6. Sjarmerende og flott gave til fetteren. ;)))

    SvarSlett
  7. Hej!
    Gillar både bilen och skylten!
    Fina prylar i Danmark, syns inte speciellt i alla fönster där...men danskarna är himla duktiga på inredning! (vissa då förstås) :)
    Kram Camilla

    SvarSlett
  8. Stilig boble!
    Jeg har en liten utfordring til deg på bloggen min....;-)

    SvarSlett
  9. Heisann...
    Knallfin bil... er nok en som blir glad for å få den kan jeg tenke meg...
    Nydelig skilt... den butikken i Tivoli har masse flott, var der sist sommer - skulle gjerne hatt med meg det meste som var der - men så var det ikke helt plass i bilen til alt jeg ville ha med...

    Ha en flott mandag og uke...

    SvarSlett
  10. Heisann
    Måtte bare innom og si at du har blitt tagget;)

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  11. Så søt en boblebil! Hadde du det artig på konserten, det hadde jeg..
    Klem

    SvarSlett
  12. For en kul boble.. heldig er han som får den :)

    SvarSlett
  13. ÅÅÅÅÅ som jeg er misunnelig på den bilen.... oi oi...
    FIn blogg :) ha en fortsatt god helg

    SvarSlett

jul