onsdag 21. mai 2008

Vel overstått:)

Huff, så ble det en måned denne gangen mellom innleggene.. hmm.. Skjerpings tror jeg...

Men med det fantastiske vår(sommer) været vi har hatt i det siste, er det jo ute man må være. I tillegg har jeg rukket en langhelg til København i pinsen og det var en helt knall tur..


Tro jeg kunne tatt meg meg trailer hjem med "goddiser" som jeg så overalt. Heldigvis hadde jeg kun flybillett, får jeg nesten si. hehe Butikkene var kun åpne lørdagen hehe:)

En av favorittene mine er denne orientalske butikken opp en sidegate fra Strøget: http://www.basementshop.dk/



I tillegg til de orientalske møblene har de andr mer nostalgiske ting også.. Selv elsker jeg den orientalske/marokkanske stilen og skulle gjerne tatt med hjem møbler. Noe fikk jeg likevel kjøpt:)




Disse metallskiltene var supersøte. Jeg kjøpte ett til bror min siden han hentet og kjørte oss til flyplassen. Han ble veldig glad og skulle henge dette opp utenpå garasjen, som han deler med vår pappa. Skal komme med bilde når det er på veggen. Neste gang tar jeg med til Carporten vår også.. Det hvite hihi..

Flere bilder kommer etterhvert når jeg får lastet inn fra kameraet mitt.. Ha flotte dager i solen så lenge, det skal jeg:)

4 kommentarer:

  1. Det var noen kjempestilige metallskilt, og jeg kom plutselig på at jeg har også to skilt liggende et eller annet sted. Storebror hadde de på rommet sitt i det gamle huset, men kan ikke huske å ha sett dem etter at vi flyttet, hmmm?? Det samme gjelder for noen stoffer jeg hadde store planer for her om dagen,de er forsvunnet som dugg for solen, jeg håper bare ikke de ved en feiltakelse har blitt kastet!!
    Ha en fin kveld! Klem B:-)

    SvarSlett
  2. Kjekt at du er tilbake med ett innlegg.
    Langhelg i København høres vidunderlig ut! :)
    Kos deg i solen og ha fine dager! :)

    SvarSlett
  3. Det hvite ønsker jeg meg!Er innom for å ønske deg en flott fredag og ei nydelig helg. Klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Ja, lengden mellom innleggene har visst vært en lang stund for meg også i det siste! Det blir vel slik for mange nå som det er sommer og det er en del å gjøre! Og ikke bare det at det er mye og gjøre, men man må jo kose seg også! Og da er det ikke alltid det frister å sitte ved dataen.. Er stort sett ferdig med hva jeg skulle gjøre jeg nå da, så jeg er glad jeg er tilbake med litt blogging ;) S¨å herlig å ha tatt seg en liten tur i pinsa! Skal en uke til danmark i sommer jeg, det er godt vi skal kjøre bil, da kan jeg ta med meg mye tilbake.. hihi ;)
    Ønsker deg en herlig sommer-uke!
    Klem fra Beth

    SvarSlett

jul