fredag 1. februar 2008

Styling av min søsters leilighet

Er mye kjøp og salg av bolig i familien vår for tiden... Søsteren min og mannen har kjøpt seg hus, og skulle selge den gamle leiligheten sin.. Men det varte og rakk i mndr.. Til slutt byttet de til samme megler jeg hadde hatt, og lot meg stå for stylingen.. Jippi!!!

En kosejobb synes jeg, så jeg tok ned gardiner, fant frem krystallet, tømte gjesterommet for møbler, demonterte kjøkkenbordet og stoler, pakket i bilen og la ut på oppdrag..:)

Kjøkkenmøblene montert sammen igjen

Oversiktsbilde fra stuen..

Friske tulipaner må man jo ha:)

Nå er leiligheten solgt etter bare en visning og alle er fornøyd:) Så i helgen får jeg tingene mine tilbake.. Ønsker dere en flott helg:)!!!!!

16 kommentarer:

  1. Så flott! All ære for stylingen! Og i disse nedgangstider så er det veldig bra å få solgt etter bare en visning!

    Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  2. Flinke du e:)
    Leiliheta va nå fine da!
    God helg!:)

    SvarSlett
  3. Så fint at du kunne hjelpe da!
    Har veldig stor tro på at stylingen har mye å si for salget, ryddig og lyst:)
    Ønsker deg en fin søndag:)

    SvarSlett
  4. Så lekker og flott leiligheten blei!! supert at salget gjekk så kjapt unna :o)

    SvarSlett
  5. Skjønner godt leiligheten ble solgt, så flott som den var...
    Du er flink...

    Ha en koselig kveld...

    SvarSlett
  6. Flott resultat på leiligheten!
    Får håpe de får solgt nå da!

    SvarSlett
  7. Flott! :)
    Med en fin "touch".
    Det rette blikket...
    GOD HELG til deg! :)

    SvarSlett
  8. Så fint stylet! Det er nok ikke rart at leiligheten ble solgt så fort ;)
    Ønsker deg en god helg!
    klemmer fra Beth

    SvarSlett
  9. Konsertane va kjempe bra... Surferosa e heilt rått live:)
    Madcon va oxo kjempe bra:)
    God helg!

    SvarSlett
  10. Tusen takk for koselig hilsen i min blogg!
    Her har du vært flink ja! Tenker det blir fart på salget nå:)
    Ha en super dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Så flink du har vært! Dett ble jo aldeles nydelig må jeg si. All ære til deg, og jeg tipper leiligheten blir solgt på et blunk:) Lykke til!

    SvarSlett
  12. Hehe, jeg fikk visst ikke med meg hele teksten her jeg....ser nå at den ble solgt med en gang, og det er jo ett kompliment til deg....førsteinntrykket betyr mye:)

    SvarSlett
  13. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.

    SvarSlett
  14. "Fant" deg inne på Norske Interiørblogger :)
    Og jeg må virkelig si du har vært flink med stylingen hos din søster!
    Så flott at det hjalp henne til å få solgt boligen sin :)
    God helg!

    SvarSlett

jul