søndag 13. januar 2008

Bedre sent en aldri....???

Da var jeg tilbak i Bloggland... Vet ikke hvor tiden ble av... Nytt hus, MASSE besøk, sykdom og juleferie i Praha.. Men kjenner det er godt å være tilbake, og så deilig at dere ikke har glemt meg:) Så bedre sent en aldr: GODT NYTT ÅR alle sammen:)!!

Praha er en by man aldri blir mett på. Tredje gangen jeg var der nå i desember.



Flotte bygg og katedraler og kirker hvor man en går..

Nydelige vinduer i kirkene

Neste innlegg skal jeg prøve å få vist noe av det jeg fikk ahndlet der nede.. Inntil så lenge ha en super uke:)

8 kommentarer:

  1. Flotte bilder!!
    Gratulerer med nytt hus.
    Vi får vel se?
    Det er travelt å flytte inn i nytt egentlig, mye som skal på plass, prøve seg fram osv. Og mange som har lyst å se så klart.
    Håper du har kommet i gjenge.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kjekt at du er tilbake!
    Flotte bilder du viser fra juleturen din!
    Gleder med til å se hva du har handlet der nede!

    Godt nyttår forresten!
    Ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder fra Praha! :)
    Super uke videre til deg også. :)

    SvarSlett
  4. God nyttår til deg også;)
    Ingenting er vell bedre enn å høre at du har opplevd mye og hatt det bra:) det enste dumme er sykdommen da. Gleder meg til å se hva du har kjøpt og kanskje kommer det noen flere bilder av leiligheten?!
    God helg!

    SvarSlett
  5. Jeg har aldri vært i Praha, men kanskje 2008 er året jeg skl gjennomføre den drømmen...?
    God helg!

    SvarSlett
  6. Hei, her var du igjen ja!:)
    Koselig!!
    Ha en super søndag!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Dette synes jeg var en koselig blogg, gratulerer med nytt hus! Gleder meg til å se dine handlerier fra juleturen! Ha en strålende ukestart og takk for titten!
    Hilsen fra Lisbeth

    SvarSlett
  8. Praha sså virkelig nydelig ut. Det er min store drøm å få besøke den byen....en vakker dag når ungene er blitt litt større ja. Så må jeg også få gratulere med nytt hus, gleder meg til å se mere fra det :)
    Ha ei fortsatt finfin uke da ;)

    SvarSlett

jul