tirsdag 20. november 2007

Leiligheten min er solgt

Har fått solgt leilighetenmin.. Puhh... På første visning... Ikke helt fornøyd med prisen men fikk takst, og når naboen har hatt fem visninger så får jeg vel være flornøyd? Kjennes mye lettere og gladere nå. Overskudd til blogging blir det vel mer av også:)


Har begynt å skrive julekort. Dette er noen av de siste jeg kjøpte. Synes engler er så vakre, så det ble en del englekort.

God gammledags julestemning... I lekker drakt med muffe..

To nydelig engler, som synger julen inn?

Du grønne glitrende..

Dette minner meg sånn om søsteren min og meg at jeg måtte kjøpe det.
Lurte på om jeg kanskje skulle legge ved julekort ved alle gavene i år med en liten hilsen. Er ikke så mye man får sagt på til og fra lappen når man ikke er der på julekvelden. Er jo alltid greit å vite at noen har tenkt på en??


22 kommentarer:

  1. Gratulere med salg av leiligheten din. Det er alltid kjekt når det hele er over og man kan lene seg tilbake og glede seg til man er i nytt hus. Julekortene du hadde kjøpt var bare så fine. Skikkelig nostalgiske og søte - jeg er så svak for engler at jeg godt kunne tenke meg alle sammen !!

    SvarSlett
  2. En lur ide, legge julekort i pakkane..hmmm:)
    Ha en flott kveld:)

    SvarSlett
  3. Gratulere med salget! Englekortene var nydelige:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med salget:)
    Har nettopp flyttet selv og har vært uten nett i en måneds tid....kjipt.
    Nydelige julekort, var på litt juleshopping i går , er så koselig;)
    Lurer på om mannen din jobber med min mann;)
    Kjøkkenet ditt og lysekronen ser aldeles lekker ut, kom gjerne med flere bilder, ser ut som vi har samme vask:)
    God torsdag!

    SvarSlett
  5. Gratulerer, med salget av leiligheten...
    Julekortene er kjempesøte, til ungen i familien bruker jeg flotte julekort som til og fra lapp, til de voksne legger jeg ved et julebrev... er jo litt koselig det da...

    Ha en koselig kveld...

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så fine julekort du har funnet deg! Jeg er helt enig med deg, engler er nydelig på kort!
    Begynte i fjor med å skrive julebrev jeg da, og lurte på om jeg skulle fortsette i år og lage det til en tradisjon. Er jo litt koselig med tradisjoner som man kan lage selv!
    Klem fra Beth

    SvarSlett
  7. åååå, gratulere såå mye. Så kjempe bra nyhet da, sikkert en stor lettelse å få solgt det. Så nydlige kort du har bilde av her da, så søte engler og alt. Kos deg så mye i helgen og feire salget. Stor klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer med salg av leilighet. Har du kjøpt noe nytt eller er det kansje ikke plene? Jeg pleier å lage pakkelappene selv. Da kan man lage den så store man vil og får plass til akkurat det man har lyst til på dem. Ha en fin fredag:O)

    SvarSlett
  9. Skjønne kort. God idè med kort til julegavene ja. Kos deg fremover nå da. :)
    God helg!

    SvarSlett
  10. Gratulere med salget.. Kjempe fine julekort!

    SvarSlett
  11. Så fine julekort du har kjøpt, liker også veldig godt engler, spesielt de gammeldagse. :)

    SvarSlett
  12. Veldig lurt å legge ved en liten hilsen til julegavene. :)

    SvarSlett
  13. Så bra at du fikk solgt leiligheten din da, da slipper du å tenke mer på det;) Jeg bruker ofte å gi julekort i stede for til og fra lapper, det blir mer personlig (ofte da, etter hvor mye du skriver osv..) Prøv det du:)
    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  14. M&Co - http://mandco.typepad.com/fredag, 07 desember, 2007

    Så mange nydelige kort! Det er skikkelig koselig å få vakre kort man vet folk har lagt masse omtanke i! :-)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med salg! (jeg er litt sent ute med gratulasjonen) Så bra å få solgt fort, så slipper man å gå i spenning så lenge:)
    Kos deg masse:))

    SvarSlett
  16. Gratulerer med salget!! Veldig mange fine englekort her ja:)

    SvarSlett
  17. Heisann...
    Bare innom en snartur for å ønske deg en riktig
    GOD JUL..

    SvarSlett
  18. Innom for å ønske deg ei god jul! :)
    Juleklem fra Ida.

    SvarSlett
  19. Ønsker deg en riktig god jul. Kos dere med første jul i nytt hus!! det blir nok morro;)
    Stor klem

    SvarSlett
  20. Heisann Thea, ville bare ønske god jul;)

    SvarSlett
  21. Så kjekt at du har solgt leiligheten så raskt i disse litt vanskeligere tider! Og englekortene og så fine! Elsker sånne gamle, nostalgiske kort! Det er første gang jeg har besøkt bloggen din og ikke sist! Her var det mye, veldig mye pent!

    SvarSlett
  22. Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

    SvarSlett

jul