fredag 2. november 2007

Gave fra tante

Da er dette ene prosjektet far innlegget under ferdig og vel overlevert til den lille på 1-års dagen. Mammaen ble kjempeglad og bordet er allerede kommet på plass på den lille prinsessens rom.
Settet er malt i to forskjellige lillafarger, hvitt og selvfølgelig en rosa prinsessekrone.

Stolene er malt lyse med prikker. Så dette når jeg lusket rundt i en barnebutikk og syntes det var så søtt.


Enda et bilde av settet på nært hold. Dette ga mersmak, så tror jeg må kjøpe ett til og male. Kan jo ha et når tantebarna kommer på besøk??

Ønsker dere en flott helg. I helgen skal jeg gjøre ferdig tallerkenhyllen min og gjøre leiligheten klar for visningen til uken.

14 kommentarer:

  1. Det passet jo kjempe bra til en liten prinsesse:) Så koselig å få slike gaver, ting som ikke alle andre har og som er lagd med omtanke.

    god lørdagskveld til deg:)

    SvarSlett
  2. Lekre møbler!
    Riktig søte. :)
    Ønsker deg en god og kreativ helg.
    Lykke til med jobbing i leiligheten og visning.
    Klem.

    SvarSlett
  3. Så søtt...
    Hvem hadde ikke vært lykkelig over å fått noe slikt da...

    Ønsker deg en riktig god helg...

    SvarSlett
  4. Så søtt dette var! Heldig liten prinsesse som har fått dette! Snill tante hun har:)
    Ha en flott helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Så flotte de er. Passer perfekt til en prinsesse. Min hadde iallefall synes det var perfekt.
    Liker prikker å sånnt:O)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så fine møbler! De var jo virkelig yndige og passer perfekt til en liten jente. Det er utrolig hva man selv kan gjøre med bare et lite malingsstrøk og av litt inhentet inspirasjon!
    Med hilsen fra Beth

    SvarSlett
  7. Hei :-)
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min ang. broderiene mine :-)
    Var mye fint å se på her også da c",) Håper det er i orden om jeg legger deg til under mine linker??

    Når det gjelder broderiet av Bryggen, så husker jeg ikke hva butikken hvor jeg kjøpte dette heter... Den ligger på Bryggen i et av de første husene....

    SvarSlett
  8. Hei hei. For en fantastisk god ide, så mye bedre enn å kjøpe slike dyre bord selv. Kjempe nydelig var det jo, du er jo en kunstner. Kjempe søt til en liten prinsesse ja. Ønsker deg lykke til med visning av leiligheten. Spennende! Stor klem og ha en kjempe fin uke...

    SvarSlett
  9. Så koselige møbler! Hilsen en som tror hun bor på samme øy som deg...;-)

    SvarSlett
  10. hei, for noen søte møbler du viser frem... Hadde nok vært noe til min lille prinsesse, som ikke er så "liten" lengre,4 år og greier alt selv. Takk for hyggelig hilsen, kommer innom deg igjen jeg og! Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  11. Herlige møbler du har malt!!!

    SvarSlett
  12. Skikkelig søte møbler,skjønner godt dem falt i smak.Det var en fin tante gave,det.Ha en fin uke

    SvarSlett

jul