fredag 19. oktober 2007

Endelig flyttet

Nå er vi endelig kommet i hus, men Internett har ikke kommet på plass før nå.. Nå har eg sniket meg til en liten bloggpause på jobben hihi:)
Håper dere ikke har gitt meg helt opp selv om det er lenge siden forrige innlegg.
Mens jeg leter etter rette eksen hjemme med kamera og kabler, viser jeg to "stygge bilder" av mine neste prosjekter. Dette kjøpte jeg på finn og skal pusse opp. Jeg er allerede igang med skapet og begynner på dette rosa settet i kveld. Blir nok hvit med noe på.

Ikke de vakreste bildene, men forhåpentligvis blir "ferdigbildene" flotte.
Mamma kom også med en brukt tallerkenhylle, kjøpt i Ulvik som jeg øsnket meg, så den ligger også klar for maling.

Ellers skal jeg nyte et glass rødvin og se filmen om Edith Piaf, Den lille spurven fra Paris. Helt fantastisk fransk musikk. Anbefales alle:)
Ønsker dere en flott helg:) Klem Thea

11 kommentarer:

  1. Hei hei. Gratulere sååå mye med endelig flyttingen, så spennende å bo i et helt nytt hus. Helt sikkert kjempe gøy. Blir fint med alle møblene som skal males og ordnes. Kos deg så mye med filmen i kveld. Ønsker deg en kjempe fin helg. Stor klem til deg...

    SvarSlett
  2. Gratulere som nyinnflytta:)
    Likte dissa rosa stolane å bordet... E litt rosa ta mej:)
    Ha ei gode helg!!

    SvarSlett
  3. Hei hei igjen. Jeg strikker til mine egne barn jeg skal få selv om noen år, hehe. Syns det er så gøy. Glam and shine til oss jenter vettu, hihi. Fortsatt fin fredag. Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig å være innlosjert i huset. :)
    Kos deg der med maling og ett glass vin eller to.
    Skål fra meg.
    Sånn utpå kveldingen. ;)
    Fine stoler og skap.
    Fin lørdag!
    Klem.

    SvarSlett
  5. Grattis med flytting! Er jo alltid litt å henge fingrene i når man flytter inn i noe nytt....
    Kos deg med maleprosjektene, og med filmen:) Gleder med til å se etterbildene.... det blir sikkert fint:)

    SvarSlett
  6. Heisann! Har visst ikke besøkt deg før!! Så utrolig masse flotte bilder det var her inne!! Takk for titten!! Kom gjerne innom på besøk i bloggen min om du vil!!!

    SvarSlett
  7. Så koselig å høre fra deg igjen. Forstår at du har hatt mye å bruke tiden på i det siste...gratiss med innflyttingen...det blir spennende å se de maleposjektene ferdig...også håper jeg at du viser frem noen bilder av det nye huset:)

    SvarSlett
  8. Så flott at du endelig er inne i ditt nye hjem. Så spennende. Gleder meg til å høre mer om dette. Ha en fin dag:O)

    SvarSlett
  9. Nei du, å finne den riktige esken etter flytting kan være - litt sånn tilfeldig ja, men en finner jo de andre tingene underveis da...
    Blir spennende å se "tingene" ferdig malt...

    Ha en koselig kveld...

    SvarSlett
  10. Hei!
    Linket meg inn i din blogg! Så mye inspirasjon og mange fine bilder du har! Har akkurat flyttet inn i nytt hus selv, så du har det vel som meg; mye å gjøre! :)
    Kjempefin blog du har!
    Med Hilsen fra Beth

    SvarSlett
  11. Trur ej skal ditt når ej gifta mej;)Maldivene ser nå berre hærli ut!!
    Klem.

    SvarSlett

jul