mandag 10. september 2007

"Ny trapp" og vasken nesten på plass

Er en stund siden sist, men har hatt MYE å gjøre i huset... Men det nærmer seg og nå er jeg på sterk vei tilbake. Begynner etterhvert å få bilder det går an å vise frem hehe:)



Sånn er trappen blitt etter mye pussing og pussing og pussing og beising og maling. tok drøye 8 dager med all pussingen og diverse strøk beis og maling
.

Men lurer likevel på om alt skal males hvitt..??

Og en sniktitt på den nye vasken. Så langt, så bra. Kommer snart med flere kjøkkenbilder.
Gleder meg til å lese deres blogger nå, har masse å ta igjen der:)

20 kommentarer:

  1. Synes trappa ble kjempefin, jeg! Skjønner at det ligger en del arbeid bak, ja...Gleder meg til å se flere bilder fra kjøkkenet også!

    SvarSlett
  2. Trappa ble flott! :)
    Akkurat slik som jeg ønsker å gjøre med vår trehvite...
    Skjønner at det var en del jobbing med å få den så fin og ferdig ja.
    Stilig vask også.
    Fortsatt god uke til deg.
    Klem.

    SvarSlett
  3. Hei hei. Så koselig å se at det går så bra med deg og huset ditt! Det blir veldig fint, trappene ble så nydlige. Jeg tror at det er fint med litt andre farger i mellom istedenfor alt helt hvit, men så klart det er nå bare en mening, hihi. Alle er forskjellige, takk og lov! Gleder med til å se hva du bestemmer, nydelig vask! Stor klem

    SvarSlett
  4. Nei du må ikke male trinnene hvite, var kjempe fint med de brune trinnene!! Blir gøy å følge med, gleder meg til kjøkkenbilder!

    SvarSlett
  5. såå flott det blir hos deg da!!!trappen er jo bare kjempe lekker!!!!!!!gleder meg til å se flere bilder!!! lykke til videre i oppussingen!

    SvarSlett
  6. Så fin den trappen ble:) Syns du kanskje ikke bør male trinnene..husk på all slitasje. Men det er jo utrolig fint med alt i samme farge også da:) Den vasken er bare så kuuuul;) God smak. Gleder meg til flere bilder.

    SvarSlett
  7. Trappen ble kjempefin, ble utrolig flott med brune trinn...
    Jeg malte hele trappa hvit i fjor sommer - noe jeg angrer da, men jeg gidder ikke å slipe av malingen i trinnene...
    Vasken ser flott ut... venter spent på bilder fra kjøkkenet...

    Ha en koselig kveld...

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig melding inne hos meg Thea!
    Må bare få si at trappa ble rålekker! Jeg er litt misunnelig altså.....tenk å skride nedover en sånn fin trapp da:)) Jeg synes det var kjempefint med de beisede trinnene, ble nesten litt Engelsk over det. Skjønner at det har tatt tid å få den så fin, men det ser det da ut til å være verd.
    Kos deg videre med oppussingen....(kanskje litt overveldende med et helt hus på en gang)...håper du tar deg noen pauser innimellom da.

    SvarSlett
  9. Så flott trappa ble.. Jeg skal male vår trapp jeg også. Men jeg må si at jeg gruer meg til å begynne med den;) Men når jeg ser hvor fin deres ble.. gleder jeg meg til å få den ferdig...

    SvarSlett
  10. så fin trapp!! og den nye vasken var råstilig ;o) kjempekjekt å pussa opp huset..håpar du vil visa fleire bilder frå oppussinga :o)

    SvarSlett
  11. Trappa var knall fin , synes det er lekkert med mørke trinn jeg da ...

    jeg viiiiiil også ha slik vask!

    SvarSlett
  12. Men det var vel verd strevet! For en fin trapp. Vil også å årøver å overbevise mannen på alle mulige måter men jeg tror vel egentlig at han har funne ut hvor mye jobb dette er og det har ikke jeg! he he. Fin ble den.
    Ha en fin fredag. Klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  13. Trappen ble flott! Vel verdt all innsatsen. Synes det ble lekkert med de mørke trinnene, ville ikke ha malt dem hvite.
    Gleder meg til å se flere bilder!
    God helg! :-)

    SvarSlett
  14. Kjempefin trapp, holder på å pusse opp vår nå faktisk, den blir hvit med lysgrå trinn, tror det blir veldig synlig med støv i helhvit trapp!
    Ser fram til kjøkkenbilder;)

    SvarSlett
  15. kjempe fin trapp!gleder meg til kjøkkenbilder!:)

    SvarSlett
  16. Trappa ble veldig flott! Vi har også ei trapp som treng oppussing....nå er det maaaange lag med lakk på trinnene ....rekner med at det er en kjempe jobb å få det bort, så det blir bare utsatt og utsatt ;)
    Gleder meg til å se flere bilder, vasken ser etilig ut!

    SvarSlett
  17. Jeg har tagget deg. Se mitt siste innlegg. Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  18. Du har blitt tagget, ta en titt i bloggen min. Klem

    SvarSlett
  19. håpe de går bra at ej la dej til sida mi:)

    SvarSlett

jul