torsdag 27. september 2007

Jeg har blitt tagget

Jeg har blitt tagget av Villa Utsikten og Andrea .

Her er reglene:
1. Lag en link til den som har tagget deg.
2. Fortell syv sannheter om deg selv.
3. Send utfordringen videre til syv andre bloggere på slutten av innlegget.
4. Legg igjen en komentar hos de "utvalgte" med beskjed om at de er tagget.


Mine svar:
1. Jeg er alltid for sen uansett hvilket klokkelsett jeg skal være noe sted..
2. Elsker god mat, men hater å handle inn mat og gå i matbutikker.
3. Kan bruke timesvis i interiørbutikker og bokhandlere
4. Har vansker med å akseptere at jeg er over 30.
5. Drømmer om å flytte til det store utland og være kunstner
6. Hater vinter og snø, og lengter allerede til neste sommer
7. Liker ikke å se tv, men er den verste tv slaven når den står på.


Sender denne videre til alle som ikke har mottat den:)


Herlige tapetbilder fra Designers Guild:





7 kommentarer:

  1. Enig med deg.
    Å handle mat er kjedelig!
    Alder. Hva er det? Bare ett tall.
    Det er iallefall godt å kjenne at man blir tryggere med årene.
    Klem fra ei som blir 40 om noen år... ;)
    God uke til deg.

    SvarSlett
  2. Morsomt å lese om deg. Elsker høsten, men vinter og sne... Huttetu! :-((
    Ha en fin onsdag. :-)

    SvarSlett
  3. He,he... godt at det er flere som ikke liker vinteren...
    Nydelige bilder, flott med litt farge også...

    Ha en koselig kveld...

    SvarSlett
  4. Ser du har tatt utfordringen, så gøy å få vite mer om deg. Er helt eneig med deg, hater vinter og snø og elsker sommeren! For noen nydlige inspirasjonsbilder du har tatt med, jeg er spent på hvordan det går med oppussingen i huset ditt nå. Blir helt sikkert kjempe fint! Ønsker deg en kjempe fin fredag. Stor klem

    SvarSlett
  5. heisann:)
    her har det vært et hardkjør men nå nærmer vi oss ferdig!
    Skal prøve å få lagt ut bilder av huset og trappen;) i kveld.
    Trappen din ble veldig fin , du kan være godt fornøyd!
    Gleder meg til å se bilder fra kjøkkenet ditt når det er ferdig:)
    Nydelig tapeter du viser, og kjekt å lese 7 sannheter om deg, artig.
    Har fått den utfordringen jeg også , men har ikke fått gjort det enda.
    Ønsker deg en herlig helg, titt innom meg i løpet av helgen så skal det ligge bilder av trappen;)

    SvarSlett
  6. Morsomt å få vite litt om deg, og jeg sier meg enig; handle mat er og blir kedelig! Jeg liker heller ikke vinter.Den er jo så lang! Gruer meg til kulde og snø...men det er jo litt hyggelig inne på denne tiden da:)
    Kjempefine tapeter du viser bilder av, skal noen av disse opp på veggen hos deg? Lykke til videre med oppussingen, og håper vi får en titt sånn innimellom:))

    SvarSlett
  7. Heisann! Flotte tapeter du viser her! Jeg er veldig glad i slike tapeter:)
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra meg:)

    SvarSlett

jul