torsdag 9. august 2007

Yippi!!! jeg har fått nøkkelen

Igår fikk jeg nøkkelen til mitt nye hus:) Å jeg er så glad!!!! Idag skal jeg ut og måle og planlegge drømmehuset (under visse økonomiske forutsetninger selvfølgelig hehe). Skal komme med bilder så snart jeg får muligheten....
Ihvertfall en uke av sommerferien går med til å male og legge gulv. Heldigvis var vi så heldige at vi hadde 7 uker i Asia tidligere i år, så vi har litt energi å gå på enda:)

I enden av denne stranden lå hotellet vårt, som på bildet over, og vi hadde stranden helt alene. Her gikk vi romnatiske turer og følte oss helt Robinson Crusoe. Dette var en øy ved grensen til Kambodsja i Thailand.

Håper jeg får sjansen til å ta meg en bloggrunde senere ikveld og besøke dere:)

8 kommentarer:

  1. Gratulere med overtakelse av drømmehuset!:)Kjenner følelsen av å måtte gå og vente. Dagene og timene er uendelig lange. En har så lyst å puss opp og flytt inn!
    Så fine bilder av ferieturen deres. Forståttt det slik at dere har reist rundt i flere mnd.? Skulle vært flinkere til å reist. Liker ikke vinteren noe særlig så vi har tenkt å ta en mnd. i sydligere strøk. Men det blir sikkert chartertur til syden og det er liksom ikke helt det samme;)
    Gleder meg til bilder av huset!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overtakelsen av huset! Så herlig det må være å ha fått seg eget hus. :)

    Fine gamle bilder av slekta di.

    SvarSlett
  3. gratulerer med overtagelsen! Og lykke til med oppussing! flotte bilder fra ferien deres! ha en flott helg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med huset. Så flott. Enda mere inspirasjon som vi andre kan titte på. Å det må være så gøy.... Gleder meg. Klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  5. GRATTIS! så spennende, gleder meg til bildene;)
    ha en god helg:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med nytt hus:) Spennende! Koselig blogg du har:) Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med nytt hus, hærlig å kunne planlegge og ordne...
    Skal bli morro å se bildene derfra...

    Ha en flott kveld...

    SvarSlett
  8. Gratulere så masse med nøkkel til nytt hus!! Det er alltid såååå spennende å få seg nytt, og planlegge alt fra skratsj i et tomt hus:)
    Jeg har flyttet endel og jeg elsker den følelsen av å innrede huset med egne ting:)Alt er som et blankt ark liksom...
    Kos deg med planleggingen av drømmehuset ditt!
    Så ut som en flott ferie dere har hatt før i år! Skulle ikke hatt noe i mot å vært der en stund:)

    SvarSlett

jul