søndag 12. august 2007

Så var vi i gang..


Takk for alle gratulaskjonene. Det setter jeg STOR pris på:)
Da er jeg endelig kommet i gang etter noen måneder med planlegging:) Helgen har blitt brukt til å rive ned alt på kjøkkenet, for så å begynne å bygge opp igjen. Kjøkkenet mitt er kommet i hus og vi re begynt å montere alle delene. Det kommer flatpakket fra Polen, så litt av en jobb. Taket er malt og veggene likeså. Fargen måtte jo bli frans grå hehe:)

Her er vi begynt å montere på glasskapene.

Vitrinedør. Litt spesielt mønster og utskjæringer, og jeg falt helt for det.



Nærbilde fra rosetten øverst på skapet.

12 kommentarer:

  1. Så fint det var. Fra Polen? Er det en Norsk levrandør eller har dere bestilt det fra Polen? Iallefall var det nydelig. Så spennende i denne tiden med masse nytt. Husker så godt når vi holdt på med akkurat det derre der. Å for en spennende tid.
    Kos deg masse. Klem:O)

    SvarSlett
  2. Flotte skap dører! Lykke til i prosessen! Blir spennende å følge med videre!

    SvarSlett
  3. Det blir heilt sikkert kjempe fint kjøkkenet ditt;) Gleder meg til å se flere bilder etter hvert.

    SvarSlett
  4. Gratulerer! :)
    Nydelige detaljer fra kjøkkenet.
    Kos deg videre med jobbing og planlegging.
    Ha ei god uke. :)

    SvarSlett
  5. Har en utfordring til deg på bloggen min. :)

    SvarSlett
  6. ååå, så spennende! Det blir knall lekkert der jo, syns det ser kjempe bra ut. Spennende med et helt nytt hus, gleder meg til å følge med. Strikking ligger nok ikke i familien min, bare jeg som driver med det, hihi. Ellers så driver min kjære litt med brodering da, det er populært, hehe. Ønsker deg en kjempe uke, stooor klem. Lykke til med kjøkkenet...

    SvarSlett
  7. Grattis med nyhuset! Flott kjøkken dere har kjøpt, blir spennende å se det ferdigmontert... (Ja, det var en oppfordring til før og etter bilder, hihi!!)

    Ha en super uke!

    SvarSlett
  8. Ojoj, Gratulerer så mye med drømmehuset!! Det er nok artig ja. Kjempeflotte skapdører. Det blir spennende å følge med på dere nå:)

    SvarSlett
  9. Nydelig kjøkken, blir spennende å se det ferdig... Fra Polen...???

    Har en nominasjon til deg på siden min jeg...

    Ha en flott dag...

    SvarSlett
  10. Så spennende og begynne å fylle huset med egne møbler og ting! Blir spennende om vi får se bilder etterhvert:)....
    Kjøkkenet var kjempeflott, og så helt fra Polen da!....
    Kos deg med planlegging og arbeid i det nye huset! Husk å ta litt pauser innimellom da...hihi:)

    SvarSlett
  11. Grattis med nytt hus. Så spennende det blir med kjøkkenet da...

    SvarSlett
  12. Lykke til med kjøkkenet og nyhuset!

    SvarSlett

jul