torsdag 16. august 2007

Nominasjon og ny vask

Tusen takk Mita. Kjempekoslig å bli nominert:) Og ekstra spesielt var det når det er fra en av de bloggene jeg bare MÅ lese selv om jeg har liten tid:) Hun har en helt herlig blogg, med masse inspirasjon.

Med kjøkkenet går det fremover. Jeg har skrudd og skrudd og skrudd og...osv.. En venn av min pappa importerer kjøkken fra Polen. Man kan da velge å monterere dem selv og spare penger (som igjen kan brukes på andre drømmeting). Betaler ca det samme som på Ikea, som har greie priser og er ca samme kvalitet. Men man får noe som er litt spesiellt kanskje. Han holder til I bergen dersom andre er interessert.
Men vasken tenkte jeg å kjøpe på Ikea. Den hvite, vakre som jeg har drømt om. Men foreløpig er de ikke på lager. Er det noen som har erfaring med disse hvite vaskene. Har hørt at de blir fort gule. Men det er jo en sånn jeg vil ha!!!
Mammen min maler og maler. Nei vi skal IKKE ha det gulvet....

Nå skal jeg ut å skru mer hehe, og forhåpentligvis komme litt tidligere hjem og ta meg en bloggrunde da:)

12 kommentarer:

  1. Ønsker deg ei fin helg med malespann, koster og ruller.
    Passer fint det i regnværet.
    Husk å ta gode og lange pauser.... ;)

    SvarSlett
  2. Pass nå på å ikke få vannblemmer i hendene etter alt skruingen. Gleder meg så til å se det ferdige resultatet.
    Takk for den koselige kommentaren i bloggen.
    Ha en fin dag:O)

    SvarSlett
  3. Du får nok travle dager framover nå tenker jeg....men det er morsomt da!:) Og så blir det så bra når man er ferdig!
    Ha en god helg:)

    SvarSlett
  4. Så artig med noe som ikke alle har. Håper du har skrutrekker når du skrur. Vet av erfaring at det er en del arbeid med å skru sammen et helt kjøkken. Gleder meg til å se bilder av det ferdige resultatet:)
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en flott helg med maling og oppussing! Den vasken er kjempestili! gleder meg til å se kjøkkenet ditt ferdig! god helg!

    SvarSlett
  6. Å, jer er så enig, det er artig med et kjøkken som ikke alle andre har...Gleder meg til å se der ferdig monter!! Han en fin og sikkert arbeidssom helg!!

    SvarSlett
  7. Hei hei. Du står på med huset ditt ser jeg. Det blir jo så fint. Med kjøkken og nye skap. Den vasken er kjempe fin, jeg syns også hvit vask er så fine. Det er nok mye jobb å skru sammen et helt kjøkken ja, men det er jo verdt det. Lykke til videre, så heldig at du har så snille foreldre som hjelper til, koselig! Ønsker deg en kjempe fin helg! Stor klem til deg

    SvarSlett
  8. Gratulerer med nøkkel! :-)
    Jeg har en lignende vask fra Ikea. Har ikke hatt den så lenge riktignok, men har bare gode erfaringer hittil.
    Lykke til med jobbingen, gleder meg til å se resultatet.

    Ha en fin søndag. :-)

    SvarSlett
  9. Koselig med oppussing da...
    Blir morro å se ferdig resultat her...

    Ha en flott kveld...

    SvarSlett
  10. Oj, det virker som dere har litt av en jobb, men det blir sikkert SÅ flott tilslutt da!
    Nydelige dører var det :))

    Flinke er dere!!

    SvarSlett
  11. Hei. Den vasken har jeg. Den er kjempefin også så digg at den er så stor. Min har ikke blitt gul, ser fortsatt ny ut selv om jeg har hatt den en stund.

    SvarSlett

jul