mandag 27. august 2007

Et soverom snart ferdig

Tilbake etter en uke uten internett.. Har hatt ferie en uke og jobbet i huset. Og tilslutt har jeg fått min hvite vask:) Og det ble sååå bra. Måtte knote litt for å få den på plass, siden den er fra Ikea og kjøkkenet hadde andre mål, men det gikk. Bildet kommer ganske snart:)
Dette blir vårt midlertidige soverom mens vi bygger opp det nye fra bunnen av. Blir vel syrom eller gjestrom , og det gleder jeg meg til. Her er det malt.
Og her er gulvet kommet på plass. Det heter antikk eik og ser ut som et eldre eikegulv. Var først litt skeptisk, men er nå veldig fornøyd. Har hatt hvitoljet eikparkett i leiligheten vi hadde, så på tide å prøve noe nytt.

Denne skal få plass på kjøkkenterassen min. Får bare håpe den overlever en stund til.


Og enda flere krukker i sink... Og en helt vinter til neste gang vi skal plante blomster... sukk....


13 kommentarer:

  1. Så flott soverommet ditt ble! Fin farge, og stili gulv!! det er sååå kjekt å pusse opp i nytt hus! Og få sitt eget preg over det! Nesten så jeg misunner deg... gleder meg til å se kjøkkenet! Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se hvordan alt dette blir når det blir ferdig. Er det ikke gøy med opp pussing. Så ut som et lyst og trivlig rom:O)

    SvarSlett
  3. Så flott det blir hos dere... gleder meg til å se vasken på plass...
    Jo - tenk det er ca 9 månder til vi kan begynne å plante ute igjen... får bare drømme og planlegge for neste sommer nå...

    Ha en flott kveld...

    SvarSlett
  4. Her går det unna:) Ble kjempe fint!
    Kjøkkenterasse høtes kjekt ut. Venter spent på flere bilder:)

    SvarSlett
  5. Gulvet ble lekkert det! :)
    Håper at dere koser dere skikkelig, midt oppe i all oppussingen.
    Du setter nok ett flott preg på huset ja.
    Lykke til med fortsettelsen.

    Sinkbøttene og pottene dine er fine.
    Jeg liker sink. Har noen bøtter og baljer selv.
    Vinteren kommer til å fly.... ;)
    Så, snart kan vi plante igjen. Hehe.

    Fortsatt fin uke til deg.
    Klem fra Ida.

    SvarSlett
  6. ååå kjære vene, så kjempe fint du får det nye huset ditt! Så kjempe fint gulv du har fått også. Jeg gleder meg kjempe mye til å se den hvite vasken din, så gøy at du kjøpte den! Kjempe gøy å drive med oppsuing, det blir jo såå fint etterpå. Du er virkelig effektiv. Ha en fortsatt fin uke... Stor klem

    SvarSlett
  7. så flott soverommet ser ut til å bli! Nydeleg blomst du har i sinkkrukka..spesiell farge :o)

    SvarSlett
  8. Adressen ligger inne på nettsiden www.mollysheaven.no:)
    Du er hjertelig velkommen!
    Tror jammen du har make gulv til meg...tjihii;)

    SvarSlett
  9. Så deilig med nyoppussede rom!
    Gulvet var helt nydelig!...ble en fin og varm kontrast til de lyse veggene:))
    Gleder meg til å se flere bilder...
    God helg!:)))

    SvarSlett
  10. Det soverommet blir utrolig flott, gleder meg til å se det ferdig. de sinkspanna er kjempefine å plante i....men det er en stund til ny planting da:) god helg!!

    SvarSlett
  11. Thea.
    Bloggen din er en fryd for øyet.
    Jeg følger spent med på videre oppussing.
    Ha en fin uke:-)

    SvarSlett
  12. Det kommer til å bli fint på soverommet du pusser opp. Flotte sinkkrukker du har. :)

    SvarSlett
  13. Så flott det blir hos dere! Gleder meg til å se flere bilder:-)

    Ha en fin tirsdag:-)

    SvarSlett

jul