torsdag 26. juli 2007

Min fantastiske sprayboks og nye rammer

Jeg hadde noen krukker på badet der fargen begynte å flasse av. Ja det er fint med slitt utseende, men denne begynte egentlig bare å se billig ut, så da var det frem med sprayboksen.

Nå har den fått nytt liv sammen med lysestakene mine.


Før:Etter:




Har også kjøpt meg nye rammer som skal på veggen i det nye huset.


Var ikke disse fine? Synes kanskje de passer best på et barnerom eller?


Synes den slitte looken på disse var nydelig. Kusinen min spurte om ikke jeg skulle pusse dem opp og male de fine.. Ha ha....

Nå er det bare å bytte ut damen med mien egne bilder.

10 kommentarer:

  1. Boksen ble lekker!
    Som ny!
    Rammene er fine.
    Likte både fargen og den slitte "looken".
    Flotte ting til ditt nye hjem. :)

    SvarSlett
  2. Så lurt å spraye boksen!:) Den ble jo helt lekker!!....skikkelig eksklusiv altså:)
    Rammene dine er også så fine!....har sett på de selv...:) De blir jo enda finere med egne bilder i.Jeg synes de passer overalt jeg...:)

    Likte kjempegodt de vakre tallerknene i forrige innlegg også!...nydelige var de :)

    SvarSlett
  3. Takk for hygelig hilsen i bloggen min. Her var det mye fint og mange gode idèer! Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  4. Alltid kjelt å oppdage nye blogger:) Kommer snart igjen! Floote ting og bilder;) Fortsatt god sommer:)

    SvarSlett
  5. Oi, den boksen ble superlekker, altså! Skikkelig flott! :) Likte de rammene også veldig godt. De skal jo selvsagt få være som de er. :)

    SvarSlett
  6. Boksen ble lekker. Av og til så er det ikke mye som skal til for å få noe "nytt" :-)
    Rammene var helt herlige med den litt slitte looken. Koselig med nye ting som skal plasseres i nytt hjem! :-)

    SvarSlett
  7. Grattis med nye ting. Boksen ble kjempeflott den. Rammene var også herlige. Ha en fin fredag. Klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  8. Glemte å si det tidligere men jeg tror Molly`s Heaven hadde slike skilter i sin web butikk. linker ligger på min side. Klem:O)

    SvarSlett
  9. God ide det der! Ble kjempefin sammen med lysestakene dine:)
    Søte rammer, trenger ikke være på et barnerom synes jeg, har godt kunne tenkt de meg på kjøkkenet mitt jeg:)
    Det er ikke alle som ser sjarmen med slitte ting, jeg synes iallefall rammene var nydelige. Men det er vel bra at ikke alle har lik smak:)

    SvarSlett

jul