torsdag 14. juni 2007

Tre ting jeg setter pris på hjemme

Jeg ble utfordret av Anne Mette til å vise tre ting jeg setter pris på hjemme. Tok litt tid, for det har vært mye møter og ting nå ifm med kjøpet av det nye huset. I tillegg har vi jo hatt et helt fantastisk vær som bare måtte nytes. Men prøver me igjen:)

Min Provencalske spisestue jeg er veldig glad. Her samles venner og familie til god mat og koselige spillkvelder med rødvin.


Krystallet mitt. Mine flotte krystall lysetsaker. Første gang mamma var i Praha kjøpte hun to slike til meg og to til seg selv. Jeg har siden fått alle:)



Denne vakre vasen kjøpte hun til meg i julegave. Vi var på juletur til Praha hele familien og denne siklet jeg på. ble så glad når jeg fikk den, og hver gang jeg ser den tenker jeg på vår koslige tur sammen hele familien.


Og sist bildet mitt. Dette bildet kjøpte jeg på en annen juletur sammen med familie. Det var i Ålborg, Danmark. Jeg fallt helt for det. Har dilla på urner. Har ikke helt funnet plassen i denne leiligheten, men det skal nok passe veldig bra i det nye huset:)

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for fin kommentar på bloggen min. Jeg har kikka litt til deg no. Fine lysestaker du fikk av mora di. Ser at dere har vært på tur, og det så jo bare helt herlig ut. Skjønner godt at du vil reise tilbake igjen. Fint hus dere har kjøpt også. Ha ei god helg!

    SvarSlett
  2. Så lekker spistestue du har! Koselig å kunne samles mange rundt bordet, det er noe jeg setter stor pris på.
    Litt misunnelig på lysekronen din også.. Det står høyt oppe på ønskelisten min:-)
    Håper du får en kjempefin helg!

    SvarSlett
  3. lekker spisestue, lysestaker og bilde;)
    Håper du får en flott helg:)

    SvarSlett
  4. Masse flotte ting du har hjemme hos deg...
    spisestuen var jo bare lekker da...

    Ønsker deg en riktig GOD SOMMER...

    SvarSlett
  5. Koselige ting du har! Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  6. Så fine ting du viser frem, lekker spisestue og så nydelig det var med de hvite blomstene. Helt skjønt. Kommer innom igjen for å ta en titt.

    SvarSlett

jul