tirsdag 19. juni 2007

Litt strikking i helgen...



Flott vær også denne helgen:) solen ble nytt utendørs, og litt håndarbeid ble putlet med. fikk strikket disse dukkene, som jeg vet at tantungene ønsker seg.
Denne ble til etterhvert som garnet havnet på pinnene. Er cqa 30 cm høy.



Små Hello Kitty dukker. Hello Kitty er kjempepopulært hos barn for tiden, så jeg satt meg ned og prøvde meg frem på noe som liknet.


Garnet hadde jeg liggende. Det fikk jeg faktisk av oldemoren min for 15 år siden så det var på tide å få brukt det opp...

3 kommentarer:

  1. Så søte dukker du har strikka!! Hello Kitty er veldig populært her i huset :o) så flott du har det i huset ditt!! og orginale og flotte vasar du har fått av mammaen din! Ha ein flott sommardag :oD

    SvarSlett
  2. For noen herlige Hello-Kitty-puser du har strikket! Jeg har to små jenter som hadde blitt over seg av glede over noe slikt :) De har heeelt pusedilla, det behøver ikke være hello kitty, men det må være rosa :-)

    Takk for hyggelig hilsen på bloggen min!

    SvarSlett
  3. Så herlige dukker du har strikket, kjempesøte !! Og gratulerer med hus :) Trivelig at du var på besøk på bloggen min. Det var mye jobb med trappa, men det var det verdt for det ble så flott ( har ei trapp igjen da ...phuuu...)!!! Nyyydelige soverom du fant på surferunden din ja, den som hadde hatt no sånt *drømmedrømme*...Kos deg videre i sommernatta *klem*

    SvarSlett

jul