tirsdag 5. juni 2007

Hjelp jeg har kjøpt meg hus

Jeg har fått en artig utfordring av Anne Mette om å vise tre ting jeg setter pris på i mitt hjem. Har ikke fått tatt bildene enda. Grunnen ser dere under. Men skal komme med bilder imorgen:)






Har ikke blitt tid til mye blogging i helgen. Jeg har vært på en del visninger og styrt med budrunder. Nå har vi slått til og kjøpt oss et hvitt hus på landet... Det skal vi pusse opp litt. Gleder meg voldsomt til å ta fatt på hagen, og bobler nesten over av ideer.. Var det ikke fint da?

6 kommentarer:

  1. Oj, så flott!! Gratulerer så mye!
    Spennende å flytte.. Mye som skal fikses, ordnes og gjøres, men det er jo stort sett bare gøy. :-)
    Ønsker deg masse lykke til, og håper på mange oppdateringer underveis i prosessen.. :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt hus, så spennende , huset ser jo flott ut, og oppussing er stort sett bare gøy...hvertfall planleggingen hehe:)
    Ha en flott torsdag , og takk for hyggelig kommentar på min blogg;)

    SvarSlett
  3. Ååååå så gøy, GRATULERER !! Måtte vært vi....... ! Huset ser kjempekoselig ut,og bedre blir det vel når du får slippe til med fine ideer !! Kos deg,håper solen skinner :)

    SvarSlett
  4. Lykke til med nyhuset, spennende, og det ser så koselig ut! Ha ei trivelig helg!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nytt hus, det blir vel noen bilder herfra etter hvert også, gleder meg...

    Ha en flott sommerdag/uke...

    SvarSlett
  6. Gratulerer med huskjøp!
    Skjønner at du bobler over med idèer. Så gøy!
    Det er herlig på landet, så kan man dra til byn og være litt urban når man vil....
    Er det på naboøya mi? Lokøy? Det er ett par øyer til her, men Lokøy er jo den nærmeste...

    SvarSlett

jul