mandag 21. mai 2007

Til terassen

På lørdag fikk jeg pakke i posten. Dette søte settet med prikker skal få stå på terassen min. Jeg har til og med bestillt et likt i blått, men det skal min snille mor få i pinsen.:)
Potteskjulere på brett, prikkete mugge og et "stativ*" for fire mindre planter. Kankje krydderureter er tingen?

Tester ut med blomster oppi hehe:)


Denne søte muggen kan jeg bruke til å vanne, eller kamnskje sette en blomsterbukett i?

Denne knaggrekken hørte til det andre, men jeg har hengt den opp på kjøkkenet mit til grytekluter.

8 kommentarer:

  1. Næmmen så søtt med de prikkene da! Kjempefin den knaggen der også!

    SvarSlett
  2. Hej! Så roligt att se att du har varit på besök. Tänk vad det är spännande att se hur besöksantalet sakta stiger... : ) Lycka till med din fina blogg!

    Vi ses igen!

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Flotte ting du har fått tak på. Likte de prikete pottene veldig god - så artige og "sommerlige" ! Blir rent glad av å se på dem jeg ;o) Gleder meg til å se dem med "fyll"......!

    SvarSlett
  4. Takk for fine ord i bloggen min !! Så søte disse prikke-tingene dine var,virkelig sommerlige !! Knaggen var også fin,nydelig farve ! Kos deg :)

    SvarSlett
  5. så koselig ar du stakk innom...
    Så flott det blir på verandaen din i sommer...
    Nydelig kaffeduk du har brodert...

    Ha en flott kveld...

    SvarSlett
  6. Velkommen som blogger, og takk for den koselige kommentaren på bloggen min. Jeg stikker snart innom igjen!

    SvarSlett
  7. Vad fint porslin, härligt med prickar!

    SvarSlett
  8. Skjønt sett. (:
    Sommerlig ja og artig med prikkene. (:

    SvarSlett

jul