torsdag 31. mai 2007

Sommer

Selv om jeg er ny på dette har jeg allerede fått mange fine kommentarer på bloggen min, og det synes jeg er kjempekoselig. Tusen takk og stor klem:)

Nå er det mange som gleder seg til sommeren og jeg er en av dem:) Tidligere i år reiste jeg og samboeren til Asia i 7 deilige uker. Sommeren her hjemme blir en stor bonus! Tenkte jeg skulle vise noen av de flott bildene vi tok. Det var et fantastisk folkeslag og jeg kommer garantert til å reise tilbake.


Nord thailand/ Laos. Utsikt til Mekongelven og over til Laos.

Øya Phi Phi, også kjent fra filmen "The Beach"


Sør Thailand. Bamboo Island, silkemyke strender og krystallklart hav.


Har lyst til å vise massevis av bilder for det var bare helt fantastisk, fin natur, men skal begrense meg hehe. nå gleder jeg meg bare masse til å nyte sommeren hjemme her i Norge:)

3 kommentarer:

  1. Så flotte bilder, skjønner godt at dere likte dere der ja, tror alle som reiser dit vil tilbake igjen ja...

    Ha en flott kveld...

    SvarSlett
  2. Åååå... *sukk* Ser ut som rene drømmeferien! 7 uker?? Noen som har det.. ;-) Ser mer enn gjerne flere bilder...

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Hei Casa Thea!

    Jeg har gitt deg en utfordring, sjekk bloggen min.

    Ha en fortsatt fin kveld;)

    SvarSlett

jul