onsdag 30. mai 2007

Pinsen over



Håper dere har hatt en fin pinse. Vi har vært i vakre Aurland. Naturen der er like mektig hver gang.





Ellers så har jeg fått ryddet litt, og blant annet fant jeg denne gamle franske ordboken som jeg kjøpte på loppemarked for mange år siden når jeg fremdels gikk på ungdomsskolen.




Er ikke sikker på når den er fra, men den kostet 3 franc, og det tilsvarer ca 3 kroner, så noen år er den jo:)




På sidene inne i boken er det også en del bilder. Klarte ikke å få til klare bilder derfra.
Lurer på om jeg skal ha den liggende fremme på settebordet mitt? Kanskje på tide å prøve seg på fransken igjen hehe:)

4 kommentarer:

  1. Så skjønn bok, og Aurland er utrolig vakkert.

    Jeg bor på Sotra, men det ER veldig fint på Askøy også... =0)

    SvarSlett
  2. Klart du må ha den boken liggende åpen,ja !! Nydelig seng du har kjøpt,gleder meg til å se den stylet :) Koselig at du likte lysestakene mine,takk,takk !! Ha en fin onsdag !

    SvarSlett
  3. så flott seng! den gamle boken var fin ja,har endel gamlebøker som jeg har fått av min morfar,de er jegveldig glad i;)

    SvarSlett
  4. Nydelig i Aurland. Vi kjørte gjennom. Jeg er født der... (:

    SvarSlett

jul